星期六, 9月 30, 2006

黑到漏油

琴晚排暉仔,鯨吞steps,夜晚番到屋企,條腰已經梗左,仲要做CPR WORKSHOP既易拉架內容,做到三點,我個人真係累到坐係張椅都訓得著。

今朝要九點起身去補習,條腰梗到爆,是舊患復發的先兆,DANGER,好快咁搞好自己,出門口,右邊身背著一袋自己野,左邊身背著一袋出SHOW衫,成個拾荒者咁,一落到樓,已經疾跑去搭71A,點知佢又再一次係我面前開車,SHIT,我死心不息,怒奔走去聖心對面個站,需知道我背著兩大袋野,好彩都趕到,不過氣喘到好似隻牛咁,不過,不幸的事降臨了..............

去到火車站,個學生亞媽打黎話因為個仔唔舒服要CANCEL,我真係無奈到暈,我蝕左SLEEPING TIME,蝕左疾跑的腳骨力,蝕左$2.5呀......................如果佢早三個字打俾我,一切都唔同晒。

原本諗住搭番71A番屋企,點知心血來潮,想去大中間nike shop度睇下件pink褸仔,點知...........背住兩大袋野既我,行了三個字,間nike shop竟然未開,holy shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!點解?????唔通連個天都唔鐘意我?????????????結果,一個條腰已經痛,長期唔夠訓既拾荒者,用了七個字才行到番屋企。

我今日真係黑到好似月餅咁漏晒油...........

0 Comments:

發佈留言

<< Home