星期日, 10月 08, 2006

假期

早兩日完成左街頭舞,唔錯的,無甩舞,但好少人跳,完全feel到hae底。
呢幾日,成日都見到elaine同alin,好似幾arm咀形,哈哈,我地都係低調的一族呢,哈哈,做個好朋友................

中秋節,去了叔叔新居的天台BBQ,好正呀,之後番大埔JOIN7B麻甩佬糖水會,一個女都無,真係O咀,原本諗住係HAE聚,點知傾下傾下,又幾好傾GA WOR,FUNNY,大家都圍繞住LOVE呢個話題,因為有人恨女恨到出面,哈哈,不過,其實佢只不過係比較對自己誠實姐,虛心學習,認識自己的缺點,都係一件好事。之後,再去JOIN 舞蹈組聚,小發發又唔黎啦,點解呀,個月光好鬼大呀......................番到屋企六點半啦,涼都無沖,係SOFA訓著左。

朝早十點鐘就起身啦,唔係太辛苦姐,去食大大份早餐,之後,同MAMI行左陣街街,好耐無試過啦,我地行到去黛安芬的COUNTER,見到好COLOURFUL既BIKINI,而家好平呀,又真係好靚,結果,我好SEXY呀,哈哈哈,痴左線咁買左套BIKINI呀,真係傻左呀,不過,我而家真係唔敢著出黎,大家俾多D時間我啦.............哈哈哈,好妙呢!!!
之後去教舞,完左第一首歌啦,真係好,好開心呀,下一首歌係邊隻好呢???
之後,野都無食就出去排暉仔,初初都無事架,之後,愈跳愈辛苦,怒咳+RUNNING NOSE,加怒累,身體同個腦唔再聽話,個腦完全食唔到STEPS,HOW COME? 真係超HAE底,我一定係一次都無FLAT的人,真係好無奈,我真係控制唔到我自己............SORRY,今次呢隻舞,我好似同佢好無緣份咁..............我都唔知點講.............
之後,JOIN APPLE同亞馬睇寶貝計劃,真係好好睇,我好鐘意呀,由頭笑到落尾,由頭打到落尾,真係好睇。
不過,我真係太累了。

有瘦到呀,好開心呀,要加油,仍需努力。

0 Comments:

發佈留言

<< Home