星期二, 11月 07, 2006

二年級一期實習記事 之 第一日

第一日 P更
雅麗氏何妙齡那打素護養院 5/F

全日的感覺是,一無是處。
看了洗澡,因為好耐無出WARD了,唔再習慣D屎味,有點作嘔。
看了DRESSING,好似好難咁呢,明天到我了。
派了一次藥,只不過是PRACTISE英文ORAL的時候,沒甚麼特別。
其餘的時間,都行行企企,睇下牌板,真係OH SHIT

有一個院友話我似宣萱,哈哈哈,咁大個人都未俾人話過似宣萱,佢仲話我個鼻好靚,一定嫁個好老公,哈哈,真係承佢貴言。

另外當我同另一個院友傾計時,姑娘細聲話我太接近了,說會俾人摸,我當堂呆左,因為無諗過,之後問番,原來都幾多亞伯咸濕底,要小心D!!!!!!!

CARE PLAN好像很難的。

火呀,一年前的心,一年前的熱誠,回來吧!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home