星期一, 11月 06, 2006

Catch You

I Believed You
And I Sticked My Hands
I Was Afraid
But You Finally Held Me
And Said

"CATCH YOU"

I Would Never Forget


隨時行樂

隨時行樂在此免費 
獨家發售  

煩悶日子發覺又找到了 新出口  
讓我飛出去 什麼都押後 
要自由時即刻得到我自由
  

讓我解開我 愉快心底鈕扣 
快樂從歸我有不向外求  
說要有我空間轉眼便有 
說要有我的夢更快擁有  
原來從來未要我哀求 
快樂全歸我有
我自由

我不甘心
我不只如此
我的人生,不只如此......

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我知道近日你好忙,
作為一個organizer會好唔高興你唔出席練習,表演又要遲黎,總覺得不夠尊重。到快要按捺不住我都壓下去(你好彩!近日我??決定左想改下d脾氣!!)
作為一個朋友會好心痛你近日忙到喘不過氣來,每次見你都變得來去匆匆,今日簡直有種想幫你喊的衝動。
尋日我係一個organizer,今日我係一個朋友,真係神又係我鬼又係我......(如果我唔係向來將工作同平日玩既心情分開,真係神經衰弱!!到時再黎問你要醫藥費!)
我既心態唔變:
適當的壓力和工作量會豐富你的人生,但過多的事務只會令你臉上失去光彩,係咪係時候從整步伐呢?

11月 06, 2006 11:02 下午  
Blogger 露比 said...

我同你,好似好多野都整定
你無諗過睇show,
竟然會俾我係人海中見到你
仲要係我最無奈,最唔開心,
但又唔知點講的時候
一切都只因為緣份


感謝

11月 07, 2006 6:20 上午  

發佈留言

<< Home