星期五, 11月 10, 2006

二年級一期實習記事 之 第四日

第四日 A更
雅麗氏何妙齡那打素護養院 5/F

因為下午site visit,今日的working hours只係三個幾鐘,so我一早已keep住亢奮的狀態。

原本要度一個亞伯的temp,但兩度因為佢做緊pt擱置了。
第一次幫亞伯搽CREAM,真係呢HAE。

maria同我地吹左一陣水,講縱使自己有CPR証書,是否真的夠膽做CPR?又講下佢自己以前做A&E時的事,講自己留在美國受訓時的事,搞到撩起左我同KELLY的吹水癮,我地直情要搵間無人的院友房怒吹水,講自己將來想點,講無國界,講自己對NURSING的EXPECT,真係開正我個瓣,我地傾得勁開心,之前未試過同KEEY傾計,今次真係對佢認識不少,佢仲教左我一句「愛,直到成傷」。

之後,我地參觀PT、OT,每次見到PT,我都會想像KAI進將來的模樣。

LUNCH時間,幫一個柏金遜亞伯餵飯,眼見佢咀唇震晒,d糊流緊落黎,我諗住用個spoon兜番住,點知佢一手打落黎,我真係呆左,之後我話幫佢抹咀,佢好惡咁話唔抹,亞伯,我幾時得罪你呀 ?

最後,maria俾左d comments俾我地,佢話我做skill唔謄雞,都唔錯,不過有進步空間,佢希望之後見到我有大的improvemnet,我一定會。

之後去fanling參觀,個度主要做皮膚同性病assessment & promotion,第一次知道女人都有oral sex,嘔。

再見了,悶到嘔的NURSING HOME。

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

喂喂 ruby

cheer up!!

要唔要食湯丸呀??

11月 10, 2006 11:04 下午  
Blogger 露比 said...

如果食湯丸可以解決問題,那該多好。

YASUO君~~~~~~~~~

11月 10, 2006 11:27 下午  
Anonymous 匿名 said...

受苦的人還有很多,加油!

11月 13, 2006 7:11 上午  

發佈留言

<< Home