星期四, 11月 09, 2006

掙扎、參與、體驗、無悔無恨的。

近排,個腦一直KEEP住有野諗,諗緊我自己的未來。

最近睇緊一本書,<玩出真感情>,講的是一個INTERNATIONAL 渡假村 - CLUB MED中有一個職業,叫G.O.,佢面對的CLIENTS係來自國際的,同事係來自國際的,工作地點也是半年轉一次的,可能是東南亞,可能是歐洲............. G.O.的工作就係提供娛樂歡笑俾CLIENTS,總之,要見識的事,一定係最高的,對於我呢D唔定性又爛玩的人,G.O.的工作性質,絕對係我所著迷的。

今日,同KELLY傾左好多,我講左好多,從而更知道我自己入面點諗。

我係好鐘意NURSING,毋庸置疑,係一份好有意義的工作。
我真係唔甘心讀完四年NURSING之後,要我立刻加入HA,做AT LEAST十年的NURSE,直到我有自己的家庭 / 退休,然後一無是處地生活。我唔想,我唔願意,我唔要我一生都只有香港一個地方,護士一個職業。由細到大,我都唔鐘意俾野縛住,唔鐘意前面有一條路SET梗左係度,唔要俾野框住我 :
中六,唔讀A MATHS去讀 PURE MATHS ;
大學,唔讀BIO讀NURSING ;
一條BBA路舖左年半,我可以因為兩個星期的興趣去揀左NRS.......
唔係想話我有GUTSY,而係話,有時我自己都唔知自己的FINAL ANSWER係MUD。

一個人真正的黃金十年,一定係廿幾歲的時候,未有自己的家庭,父母也未算老,自己擁有的是無限的活力、青春、無知、好奇.......就好似一個SPONGY咁等待著吸收不同的體驗。試問我點可以將我的黃金十年放係老人科 / 復康醫院 ? 我唔想一生人到其他國家,只有旅行,沒有體驗,唔想淨係識同中國人相處。更何況,我遲做NURSE幾年又有MUD所謂 ? 早兩年做NURSE,就算做到NURSING OFFICER,都只不過係井底之蛙。

其實講到尾,只係我自己係度發爛渣,我就係唔想行一條人人都認定要行的路,吹咩 ? 我就要好好利用呢一點衝動,呢一點火,好好增值自己,利用呢兩年好好TRAIN自己做一個好的RN,最後,拿著RN的身份去APPLY其他工作,好好咁玩幾年,豐富自己的人生,不論是黑色 / 彩色,都希望我的人生是有體驗過,有參與過,有掙扎過..............

無悔無恨的。

0 Comments:

發佈留言

<< Home