星期一, 11月 13, 2006

二年級一期實習記事 之 第五日

第五日 D更
大埔賽馬會診療所

告別了護養院,我就去我最最最期待的GOPD,仲要跟MENTOR,爆開心,一定有好多野學。

番朝九晚五,我尊登早兩個字番去GA,我個MENTOR係郭姑娘,之後問番亞媽,先知原來佢同我亞媽有仇口,天啊~~~~~上一輩的恩怨點解要我承受.................

見到N.O.,N.O.一見我個名,就知道我係我亞媽個女,之後,郭姑娘就知我的身份,之後,我諗全GOPD都會知道。

睇左個POWERPOINT ABOUT GOPD,之後SITE VISIT,好彩有啪杯COFFEE先番工,否則我會死。

之後去睇NURSE做CHRONIC PATIENT的HEALTH EDUCATION + 做VITAL SIGNS,原來係要咁DETAILS,要背熟好多資料,又要好識得點教,好多COMMUNICATION SKILL GA,真係有排學,唔係隨便拿起份LEAFLET講晒佢就OK。
嘗試做左幾個CASE,都OK HANDLE到,可以再做快D。

十點幾有個BREAK,都唔知做MUD好。

十二點九放LUNCH,我即刻飛的番中大跳MADAN,好彩趕得切,仲可以有WARM UP位。
結果我SHARP兩點番到去,野又無食,D汗仲標緊,用光速換好衫衝出去,點知MENTOR才施施然去換衫,我真係呆左。

之後,我D汗怒出緊,MENTOR話睇DRESSING要著GOWN,OH NO,咁熱仲要加一大件膠上身..........GOPD既DRESSING MATERIAL真係多好多,好齊全,之後睇MENTOR做DRESSING,做得快又諗得快,不過D手勢真係好唔乎合ASEPTIC TECHNIQUE。
之後自己做左個DRESSING,好似亂晒咁,明明知道唔應該做既,不過MENTOR叫到又唔可以唔做,唉..........唔可以俾D野上腦,我仲未考DRESSING架。

之後再睇D HEALTH EDUCATION,咁就一DAY LU。

預告明天會打針,緊張。

0 Comments:

發佈留言

<< Home