星期三, 11月 15, 2006

二年級一期實習記事 之 第七日

第七日 D更
大埔賽馬會診療所

朝早去左藥庫拿流感針,第一次入去,好logistic的感覺,好多櫃,好多藥水,真係麻雀雖小,五臟俱全。
做下health edu,教下人抽空肚血事宜,度下vital signs。

之後就到今日的重頭戲,打針,怒打針 x 10枝,改掉了用食指推針的壞習慣,改番arm用姆指,有一個pt讚我打得好。臨尾好忙時仲幫左做一d文件野,除左skill之外,management都好緊要ga。

今日有一個冒充係PWH的MEDICAL黃醫生,係街度發現左一單CAR ACCIDENT,要郭姑娘CHECK個PT的資料,郭姑娘話仲有D救護車聲做BACKGROUND 架,不過郭姑娘覺得成件事有D奇怪,SO唔肯答佢個PT的資料,結果個黃醫生留低左個電話,點知係QE既查詢電話,仲要係請按一字個D,原來真係有D人咁無聊架,私隱真好緊要。以後做野都係小心D。

JOEY做左一個ECG,有一個新黎的醫生竟然話我地做得慢,真係可怒也,明明個PT一開口我地就郁手,部ECG機又壞壞地既,都算係咁啦,咁X串~~~

之後睇做左一個VA (VISUAL ASSESSMENT) FOR一個廿幾歲的男人,佢有一隻眼白內障,NO VISION,真係好慘。

LUNCH @ 豆漿大王

下午睇JOEY做wound dressing,之後睇黃姑娘插女人FOLEY,第一次睇,男人我反而睇過幾次,原來尿道口同陰道口都幾難分,第時好驚會插錯,插錯就大大穫啦,尤其係VIRGIN..........黃姑娘仲話個個都唔同,可以有唔同位,好易分錯。

又打10枝針,TRAIN UP到好快的速度,又有一個PT讚,郭姑娘就同PT講話專登請我地幫人打針,如果係咁,咁俾錢我呀,我好等錢使呀。

五點,帶著滿足的心放工。

0 Comments:

發佈留言

<< Home