星期五, 11月 17, 2006

二年級一期實習記事 之 第八日

第八日 D更
大埔賽馬會診療所

朝早HEALTH EDU時打左一針pat pat 的IMI,好彩郭姑娘指導,我真係零記得LAW唔該,不過最唔慣係枝針,流感個D好短GA JA MA,不過而家呢枝好長既,好怪,好驚支針,而且D藥係AMPOULE ,記得亞wing話要好型咁 V-SHAPE咁抽藥,哈哈,我照足架。
之後仲打左一針ATT,今次係VIAL的,打一支針,要登記的事太多了。
HEALTH EDU + VITAL SIGN,見到一個PT對腳黑晒又好乾,應該gangrene腳,都真係幾恐怖。
睇拆線 + 睇抽血,係亞媽個同事亞MING抽血,佢就係黎頂替我亞媽既,同佢吹水吹得都幾開心。

LUNCH @ 燒扒屋

下午,全力做同睇DRESSING,第一個CASE係一個BURN WOUND,個PT成個下半身都係燒傷後的肉芽,郭姑娘話佢增生出黎既CELL因為已經DEFORM左,唔會知道自己應該係一層皮,SO會不停增生,要定期做手術切出黎,而且D肉好嫩,但血液又循環得唔好,SO經常受傷,我一見到佢隻腳,我已經呆左,知道要洗佢,我自問真係無心理準備,不過都要頂硬上,我一低頭睇個傷口,WA,臭到呢,我第一次知道咩叫WOUND既臭味,真係好嘔心,見到佢個WOUND DISCHARGE滲晒出黎,我真係有D HESIDATE,好彩有個MASK,否則我個嘔心樣俾PT見到真係一定俾人COMPLAIN,幫佢洗第一野,佢痛到成個人彈起左,我嚇到都彈起左,結果,就憑我一顆衝動的心就完成左呢個DRESSING,不過我諗呢個WOUND的臭味都應該只是最基本的了。

之後,有一個類似魔術師打扮的人黎洗傷口,佢個女朋友話要入埋黎陪佢,姑娘話唔好太多人,佢個女朋友即刻變臉,黑面加白眼半秒都唔使就完全呈現,而家D人真係好奇怪。
幫左個PT拆線 + 拆釘,好得意的感覺,好難得的體驗。
還學了痴STRIPE。
又睇插 foley同 抽viginal sample,ASEPTIC TECHINIQUE IS VERY IMPORTANT!!!

之後郭姑娘俾左EVALUATION我地,佢話好欣賞我地好積極,好肯學野,不過就有D緊張。

我地送埋張THANK YOU CARD,四日的GOPC PLACEMENT就完結了。

總括,GOPD確實是一個操SKILL的好地方,在短短的數日,已經叫做有D認識啦。GOPD,一個好好做的地方,但唔專、好平凡的地方,唔會有好刺激的事發生,成日有BREAK,番工時間又唔HARSH,我諗當我三十幾四十歲時,但求無過、不求有功時,GOPD是我的天堂。
唔記得係GOPD留倩影TIM~~~

係GOPD,有幾個STAFF都問我係咪我亞媽個女,一個話我似,一個話我唔似,究竟似唔似呢???

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

always has it been interesting to read about your life as a student nurse...good description=]

strive for the best!:)

11月 20, 2006 11:27 上午  
Blogger 露比 said...

陸續有來,我決心以後每一天出ward都寫低,太好了,多謝dennis這位忠實讀者。

11月 21, 2006 3:11 上午  

發佈留言

<< Home