星期四, 11月 23, 2006

二年級一期實習記事 之 第十二日

第十二日 P更
沙田醫院 6C

琴晚為左PREPARE考試,搞到兩點,今朝七點半起身又做,務求做到最好。

今日一入WARD,我就睇多次我個CASE,行到床邊,姨? 點解唔同左樣GE? 嚇到我即刻全個WARD行晒,發現佢入左房仔,原來佢有MILD FEVER,咁我就繼續睇下佢個牌板寫MUD啦,MARIA走拿考試CONSENT,點知個SISTER話我個CLIENT因為番黎張肺片花左好多,懷疑INFECTIOUS,所以要隔離.......天啊! 咁即係點呀? 我係咪黑成咁呀? 個個考試都無問題,點解要係我??????MARIA即刻問我會唔會轉CASE,因為佢只係懷疑,未係CONFIRMED CASE,故不能著防護裝備,只能洗多D手........我心諗 : 如果佢係肺病,咁我洗多D手又關MUD事? 不過,我真係好想今個星期完成個CARE PLAN,所以我堅持唔怕照考,不過我只怕佢既CONDITION會影響我的NURSING DIAGNOSIS。之後,等多一陣,個PT醒左,我問佢係咪發燒,佢話係,我問佢係咪唔想講野,佢又話係..........佢竟然話係,SHIT~~~~~~~~~~咁即係話我唔可以用佢黎考試..............救命呀,咁我點算??????

之後,當我灰到盡的時候,見到KELLY做緊ADMISSION,見個亞婆有D黑頭髮,有救啦!!!即刻TEST下佢,COMMUNICATE到,正,問佢MUD事入院,CONGESTIVE HEART FAILURE + DM,GD~~~~~~~好好做的DIAGNOSIS,我就即刻ASSESS佢,發現佢可以做,咁我就STICK ON HER 啦,當我ASSES得差唔多,我話我考得,MARIA就即刻碌大隻眼話「下? 你諗住今日考?」之後,佢即刻再三咁STRESS我一定要諗清楚,因為我對個CASE唔熟,驚我FOCUS ASSESSMENT做得唔好,我聽到真係拗爆底,不過諗落,今日一唔考,下個星期先考,我個心就完全不能定落黎,完全溫唔到書,SHIT,咁我FINAL點算???結果我就膽生毛咁話「考!」
結果,我就連去TEA既時間都無,即刻去做FOCUS ASSESSMENT,我諗我同佢傾計的時間加加埋埋都有兩個鐘.........我都覺得自己煩。

問到咁上下,佢地要食飯啦,咁我就無啦啦要幫佢打INSULIN,用黎做INTERVENTION,拗底到爆,我未打過INSULIN架,好緊張,結果,我RECAP支針時俾支針拮親,係支針衰,自己拗左,拮穿個CAP,再拮到我。之後,又因為唔識睇VOLUME的關係,我抽錯左VOLUME...............SHIT,白痴GA,差D OVER-DOSED,我唔可以原諒我自己,打完針,我差D喊出黎,我覺得呢一D野係無可能發生GA,我肯定,我唔可以俾呢件事再發生。
之後又要派藥,零PREPARE LAW唔該,好彩發現到D藥唔係個PATIENT既,否則又死多樣野。

派完藥,MARIA要我半個鐘頭內決定兩個DIAGNOSIS,同INTERVENTION,我真係驚魂未定、六神無主,閉關半個鐘,我決定做INEFFECTIVE THERAPEUTIC REGIMEN MANAGEMENT + IMPAIRED PHYSICAL MOBILITY,MARIA都話得排得ARM,做埋EDUCATION,都已經七點,MARIA要我七點九前抄低晒個PT D PROFILE,SHIT,之後我著晒火咁怒抄、怒抄、怒怒抄..........

結果,順利完成。

MINI-EVALUATION,MARIA話我第一次打INSULIN,算OK,我心諗有無搞錯,咁X差都得???佢話得,我都覺得唔得啦........之後,佢話我做得中規中矩...........我好想ACHIEVE得再好D呀?

番到宿,我真係好唔開心,我咁辛苦,番P都七點半起身為MUD? 唔通真係黑到咁?

唉~~~

其實使MUD咁唔開心呀,即日搵CASE,即日ASSESS,即日做INTERVENTION,都算係咁啦。自己努力過,準備過,就已經過得到自己個關,個PT情況點,唔係我可以控制。

SMILE ^____________________^

0 Comments:

發佈留言

<< Home