星期四, 11月 23, 2006

二年級一期實習記事 之 第十一日

第十一日 A更
沙田醫院 6C

一上到WARD,我又一支箭咁去搵CASE,點知一係就DEMENTIA,一係就今日DISCHARGE,一係就講鄉下話,唉..................灰到盡左。
決定做KELLY個CASE,用同一個PT考試,點知MARIA唔俾,SHIT!!!!!!!!!

之後,MARIA介紹左兩個PT俾我,一個講野一舊舊,一個在差唔多做完ASSESSMENT時發覺佢又係DEPRESSION,佢話好驚自己老左無用,好想早D死TIM...........................咁DEPRESS做MUD野,個仔日日都黎探你,勁鍚你,又有工人..........不過亞婆都唔想既,又做唔到CASE。

之後,見KELLY扶個亞婆去TOILET,咁就過去搭訕,發覺亞婆除左cool d之外,都OK既,好啦,決定做佢。佢既PROBLEM初步係 SOB (shortness of breath),MALNUTRITION,SLEEPING PORBLEM。

今日一聽到姑娘話塞DS (便秘藥),我就話我想試下做,要帶兩隻手套ga,俾我隊個PT又係DEMENTIA GE,不過佢好好笑GA,MUD都笑一餐,我同佢解釋塞藥FOR去大便,佢就話我唔使去XXX(地方),姑娘就話佢永遠都唔會明GA LA,就除佢條褲,個PT就好CUTE咁話「依? MUD你除左我條褲? MUD咁醜死怪GA?」咁我塞入去佢個ANUS啦,佢就話「呀.....唔好拮我呀!!!」不過佢個語氣好CALM,好似一D都唔痛,好似細路仔咁,哈哈,真係好好笑呀,DEMENTIA既PT有D就好CUTE,有D就好似來自惡人谷既裘千尺(尾街PT,佢個朵係D HCA改GA),不停咁嗌,諗起都覺得煩。

今日全日為左搵CASE,除左塞DS,同幫小韻同學HOLD一個PT FOR DRESSING之外,MUD都無做..........幫小韻HOLD個PT,條腰好累 + 好痛。

今日差D唔見張八達通,幾時先黑完呀???????

0 Comments:

發佈留言

<< Home