星期二, 11月 28, 2006

二年級一期實習記事 之 第十三日

第十三日 A更
沙田醫院 6C

今日一入WARD就睇左亞姐沖涼,之後就不停咁PART KELLY執床,執左好多張之後,就去食早餐。

好飽好飽。

之後諗住睇KELLY幫1號個亞婆洗PRESSURE SORE,佢個SORE話說前一晚都無MUD事,半天之後,竟然黑左一大撻,連掂下都唔得,佢成九十幾歲,見到佢咁樣,真係心都UP。跟住本來做DRESSING的,點知姑娘一早幫我做左,結果臨時幫另一個5號仔洗一個微型拗損左的傷口......DOCUMENT左係牌板,第一次JA.........

之後都係H'STIX下呀咁,十六號床個pt原來有聽我講野,佢有食番多野。

不過,個女醫生好好人,佢竟然叫自己個亞媽煲左D木瓜雪耳糖水去餵一個PT食,因為佢話個PT好可憐,無人無物,又唔肯食野,所以咁做,真係聽到都唔信。咁我被醫生託咐左要餵佢,咁我就餵左佢食半壺,佢都算俾面喇!!!

之後,今日裘千尺俾人輸血,我地睇緊牌板,突然有人大叫,咁D NURSE就衝過去啦,發現裘千尺竟然抆支針,痴線架,咁D姑娘即刻禁住佢 ,縛住佢,佢竟然用手去抓個sister,塊面成條血痕呀,佢話人地好拿走佢D 血,個姑娘話係俾血佢,佢就話「我唔要D血,我D血多到有剩!」跟住個姑娘就話「咁多? 嘔D出黎呀?」 笑。

在忙碌中渡過。

0 Comments:

發佈留言

<< Home