星期二, 11月 28, 2006

二年級一期實習記事 之 第十四日

第十四日 P更
沙田醫院 6C

今日,一早去買birthday cake for edith & mandy。
HAPPY BIRTHDAY !!!

一入WARD,搵CASE PRESENT,之後,聽交更,發現自己都聽得明WOR。
一號仔,琴日PRESSURE SORE那個,今早八點幾BYE BYE左,或者咁樣佢無咁辛苦係好事。
十號琴晚嘔血,DETERIORATE晒。

之後TAKE VOTAL SIGNS,六個LAW,唔該晒WOR。

去食TEA,CELEBRATION。

上番WARD就CHECK H'STIX,同D PT傾下計咁,又留意下MARIA ARM ARM教的IV FLUID點COUNT,發覺幾得意。

今日零舍多PT要俾BEDPAN,成日都俾D屎屎尿尿圍住。

做左13的ADMISSION。
BLADDER SCAN。

睇左姑娘幫2號上血,我就幫手幫佢度BP,MON住佢會唔會FLUID OVERLOAD。

幫個PT換COLOSTOMY BAG,準備換時,D姑娘話2號的手腫到雞蛋咁,話係咪因為我用呢隻TAKE BP,嘩! 我即刻衝出黎否認啦,傻的都唔會咁做啦!!!

換埋個COLOSTOMY袋。

今日有個新的一號仔ADMISSION,佢係一個好好好醒目的亞婆,不過佢好唔乖,不停咁要擒床,所以要縛佢,佢就不停咁大叫「好心啦,唔好縛我啦,你放左我啦!!!」佢真係好好好長氣,叫左幾個鐘都係咁,唔停咁。有一次我睇2號仔,一號仔隻手竟然捉住我,我一擰轉頭,佢兩隻眼D淚水反晒光,「你好心啦,你幫下我啦~~~」跟住我就問「你叫咩名呀?」「唔行得GA,腳腫呀,一落地就跌,一跌就痛GA LA...........」同佢傾左成十分鐘,不停咁REPEAT,又TUM又成,竟然............FINALLY,佢真係聽我講唔再擒床,唔再大叫.............真係好神奇,好有滿足感。

之後,MARIA叫我做PRESENTATION,我就話我無時間PREPARE,今日全日都無停過,MARIA就話點都要PRESENT,叫我俾D野人地做...........救命。

咁我就PRESENT十號嘔血CASE。

PRESENT完,幫十號仔換片,嘩,又係墨綠色的山洪爆發,好彩有經驗,成功換左片。^.^好掛住大埔醫院的日子,學識左好多好多野。

出WARD,今日好似打仗咁,但係我,好滿足。

0 Comments:

發佈留言

<< Home