星期日, 12月 03, 2006

二年級一期實習記事 之 第十五日

第十五日 A更
沙田醫院 6C

今日我做IC,一入WARD就留野做。

幫手沖涼,我平時只係睇,今次真係落手去做,不過個婆婆都係醒GE,無MUD難度,反而係相比D姐仔,我有D姐手姐腳。

睇十號GE亞七用BED沖涼,發現佢THIGH有WOUNDS,其實琴晚換片時都有發現,其實我應該REPORT,之後,我就去做個WOUND DRESSING,我竟然白痴到去MIT MELOLIN塊膠,真係緊張到痴Q線。不過都未至於太滕雞GE。DOCUMEMTATION OK,又寫牌板LU。

食完早餐上黎,都係做下VITAL SIGNS,H'STIX.......

今日一號個亞婆真係好乖,又聽話。
佢食LUNCH時唔肯食菜,我就將D菜混落D果蓉度叫佢試,佢一食就話酸,我就話「下? 係酸GA 咩? 我食過係甜GA WOR.....」之後,逼佢飲啖水,再逼佢食啖野,再逼佢講話係甜,哈哈哈,佢DEMENTIA GA MA,結果佢食晒........其實,有時對住D DEMENTIA,雖然係不停咁講大話,但係只要目的達到就OK,醫生叫佢ENCOURAGE FLUID INTAKE GA,佢又DEHYDRATE 又CONSTIPATION。

之後幫16號留中流尿,教識左個PROCEDURE,點知搞到自己成手尿,但又唔可以即刻衝出去洗手.........結果因為VOLUME唔夠,個MSU都係唔得.........不過都叫做學識左。

睇亞七上血。

做IC都唔係咁難姐。

0 Comments:

發佈留言

<< Home