星期四, 1月 18, 2007

第一個 Home Made Cake

話說,我最近係網上睇到一d人整蛋糕好叻叻,d蛋糕亦都好靚,佢地覺得整蛋糕俾人食,人地講一句好食,鐘意食,就夠了。
我都覺得,整蛋糕好得意,好幸福,所以我決定作出我第一次做蛋糕。
把爹娘N年前買落的一本蛋糕書揭一揭,見到個 蘋果乳酪蛋糕 好吸引,我就決定整呢個。
星期日,跳完元朗,就去買野lu,買左成個鐘,周圍撲個玉桂粉,累死了。
番到屋企,食左隻蕉就開功lu!!!
有爸爸的幫手,三個鐘到就完成了。
製成品 without declaration
LOOK! D蘋果沉晒底~~~
因為太多蘋果,而且蘋果用水烚腍,所以個蛋糕焗起黎太濕,一拿上手個蛋糕就散,真係心情dum一聲插低。
不過個味ok,個面仲係脆既,好食。
我的評分 : 65
爹的評分 : 60
娘的評分 : 55

16號係yo & 醒既生日,我個日全日無番學,仲得登較鐘起身整蛋糕,希望大家鐘意食啦!!!

打起左既cream真係好可愛!!!!!!!!!

不過篩麵粉 + 將 d cream同 d 麵粉拌勻真係搞到我手都軟埋 >_____< !!!

切左d蘋果片做declaration,未焗前的樣子。

焗完 lu,個餅底,有堤子粒粒架!!!

個樣,加左DECLARATION真係靚好多,加埋JELLY水,閃令令的。

好多人讚個樣好靚,包括伍仔記的數個員工,有人更加話食淨可否請佢食,哈哈哈,食淨都留俾爹娘啦!!!

今次減少左一個蘋果份量,D 蘋果係焗腍的,無咁濕,個蛋糕都唔再散。

LOOK! D 蘋果浮起黎,好均勻咁係個蛋糕心入面。 ^_________^

大家都食得好開心,話好食,SUNNY & 蔡海量仲食左兩件TIM AR~~~~

大開心。 ^____________^

我的評分 : 70

個TEXTURE始終有D怪,又唔太濕,又唔太實,又唔太鬆化,可能我未食過乳酪蛋糕,唔知個TEXTURE係點。 個蛋糕邊可以再DECLARATE下。

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

Decorate ar ma?

1月 19, 2007 5:38 下午  
Blogger 露比 said...

哈哈,唔知呀,我英文真係好差架~~~

依,好衰架,小健,你叫人點落台呢 >.<

1月 21, 2007 12:04 上午  

發佈留言

<< Home