星期四, 6月 07, 2007

我想......我要暈倒街頭了

琴日去跑步,接近尾聲的時候,諗住停一下再跑,點知一企,就好多雪花,又有d企唔穩的感覺,唔可以,唔可以暈係條街到,會好大穫ga,我起駛咁捉住條石壆,個人勁震,我諗......我差d要中暑了。

好驚,如果我暈左,會唔會去那記??? 我亞媽會唔會黎睇我???

之後去hae補習,有時我覺得我似一個看護 / counselor多過一個補習老師。

去北區照超聲波,發現唔到傳說中的水囊,都好ge。

去日本好似有80%成事,開始plan啦,好興奮,希望係一個好的回憶,kai進,你join唔join呀,我地呢個係慳家團黎ga!!!!!!!!

早一日,同肥嘟嘟high tea,我地傾左好多,有開心,唔開心,但我真係有d被感動位,如果我都遇到一個咁愛我既人,我無論點都唔會放手,一段關係真係唔應該計算的。暑假好brief咁plan左同肥嘟嘟遊歷中國,太好了,這個暑假太瘋狂,I WANT TO BE A STRONG BACK-PACKER!!! 小籠包,我黎啦!!!

隨著成績的公佈,好朋友就要去外國求學,雖然未講過,但係其實我真係有d唔捨得,好唔習慣你唔係我身邊。前程錦繡啦下~~~^^

0 Comments:

發佈留言

<< Home