星期二, 9月 18, 2007

無國界友誼的可貴

星期日,我駕車................我駕車去元朗跳舞,驚險萬分,tension,need more practice。可能成個月無番,d根硬到亞媽都唔認得,一字馬,請不要離我太遠,需知道,係MST落唔到一字馬係好正常的,係元朗落唔到,係唔正常的.............動作又記不入腦,全日都不在狀態,真對不起韓老師。
夜晚,出了MK 的CAFE食飯,WITH台灣識的YOUTH HOSTEL朋友,好開心,無諗過這幾段友誼可誇過地方的界限,我地仲相約了去行山,食左3個鐘,$92,貴到飛街。

每天都溫書溫書,溫完日文溫NURSING,原來要減肥,溫書是最好的策略,溫書使人納悶,POOR APPETITE..........不過,每日都見到自己的日文有進步,好開心。

早兩日,和媽媽有點小吵架,佢話我有無諗過GRAD左之後去外國進修,我唔鐘意佢好似FORCE我去做野咁,SO就發左脾氣,我始終想做一D NURSING以外的工作。
但靜下來的時候,想一想,來一個澳洲讀書加旅遊之旅如何??????????????

堅持、加油。

0 Comments:

發佈留言

<< Home