星期日, 9月 09, 2007

新開始

九月一日至二日,我同非常任務的經員們去了一年一次的大camp,今次的地點竟然係disney???????????????仲要係貴貴的DISNEYLAND HOTEL?????????烈興奮啊~~~~一個完全無諗過有機會住到的地方,完全挑起了我的好奇心同虛榮感,一定要去!!!!!!!!!!
去第二次的disney,我主要係帶埋我的DV機,好努力地完成我老爹的任務,錄晒個巡遊俾佢睇,結果我早左半個鐘去等巡遊、早左三個字去等水花巡遊、早九個字去等放煙火,所有大型FUNCTION我都係頭一排睇,好好睇。水花巡遊,我同我部DV都無懼水花的攻擊,出生入死架,錄晒成個巡遊都無事,真抵錫。煙火亦都好靚,好似糖糖咁的顏色,好好可愛的煙火。夜晚大家放棄了食DISNEY宵夜自助餐,應該係DISNEY都放棄左我地,FINALLY出左去食酒樓。
番到酒店,我地睇埋死亡筆記,就出去酒店探險,好正,我地去左好多好多地方,平時多人到爆的地方,變到一個人都無,我地任意地影埋D嘔心又GAG到爆的絕密照,哈哈哈,真係笑到影唔到相,因為真係按唔到個製LAW,哈哈,諗起都想死。估唔到,大家的LEVEL同MST DANSO真係有得FIGHT,LET'S HAVE BATTLE!!!!!!!!!!!!!!!!!好想睇相。之後,夜晚PILLOW TALK,好危機呢,真係好危險,有人話二十一歲,點解唔HAVE A TRY? 一個好簡單的問題,感覺就好似一個賣相機的SALES問你點解唔拿部機上手試下咁,點解? 因為驚整爛部機。不過有時又好羨慕D人有一顆好直的心,ONLY HAVE A TRY.................諗左D野。

開左學一個星期,我好乖呀,無走堂,EVERYTHING WORK ON SCHEDULE!!!!太好了,我有好乖咁溫日文,已經進步左DD啦,我又去左LIB把借CARE PLAN書書,好勤力啊!!!
我要好努力、好努力的。
加油。

琴日,去左世華屋企,大伙兒玩煮飯仔同八婆一下,^^,開心,淡淡的幸福感覺,是因為我覺得,我原來真係有好多朋友,好開心,好多個FUNCTION,大家都會記得我,最後最後,大家都會記得我。

朋友,我永遠祝福你。

今日同老爹去買DC,因為我實在抵不住舊DC的「微距」,哇,好微姐,成廿CM咁呀大佬,又只係SUPPORT得256MB的XD CARD,HOW COME??? 講真,部機都無五年,除左以上的缺點,佢係無罪的,影的相仍然漂亮,我只可以講一聲,我被爸爸寵壞了,由細到大,上網慢D我又抱怨,MD機有一點點壞我又抱怨,電腦慢了我又抱怨,爸爸都會幫我搞掂/ UPGRADE佢/ 買過新的,太好了。今日我同爸爸出去MK,經過我地彭家出品的選擇月刊,我地原本諗住買FUJIFILM/ 樂聲,點知出到去,殺出一個程咬金,加上百老匯SALES的貼心又不斷ENCORE的實驗,我地FINALLY都係買了最新的OLYMPUS,這已經係我屋企第三部的OLYMPUS可以講得係世交。
講真,真係好鐘意同D SALES傾下,玩下,做下實驗,往往有一點SUPRISE,知識都增進不少,優惠都增進不少,哈哈哈。
新機好靚仔,仲好USER FRIENDLY TIM。
P.S.愈來愈鐘意段譽,簡直係愛上左佢,他的一片痴心,他的文采,他的呆頭呆腦,他的堅持,他的義氣,他的守禮,他的風流,好一個專情的風流才子。誰說這世上沒有好男人,只要你有辦法把他騙到身邊。有時,愛情的世界是充滿了計劃、謊言、自私的,但一切都基於喜歡,如果我不喜歡,連製造一個謊言都懶得了。對嗎?

0 Comments:

發佈留言

<< Home