星期三, 8月 08, 2007

DEANS

上星期五,晨咁早就番左去幼稚園等rehersal,今日係last day + on show day,全世界的人都超緊張,除左D BB.............一番到去,見到芝士哥哥同D BB HER緊,佢D野又真係幾得意既,不過體力上都幾HARSH,一D都唔HAE得。我同DAISY就周圍TAKE PHOTOS 啦!!!又捉住D BB一齊影相,又拿佢地D勞作仔影相,嘻嘻,勁開心!!!今日個表演,當然比平時上堂差的,不過乖乖的BB們都做得好好。之後食飯飯,今日D送真係勁好食,我飽到嘔都仲要繼續食,結果,飽到夜晚都唔使食.............下午,和暉仔一齊教大BB班,之後暉仔走先,我就陪佢地ON SHOW,OK 啦,其實我對呢班BB都無MUD感情........咁就完左呢兩星期的BB之旅,感覺都蠻不錯的,起碼對BB的睇法都係POSITIVE既,都見到BB好可愛的一面,我諗..........我第時生BB的機會............都有少少加左...........
最乖的ELAINE同晞晞,笠U


之後去葡萄園JOIN 美琪,俾小BB的VIDEO佢地睇,佢地勁開心,我對BB就係缺乏了這一點熱情......之後等GM SET好D野,5點幾就REHERSAL了,好緊張,<回家>甩野,仲要俾米高同史提芬發現..........之後,就係RECEPTION度幫手同HAE,^.^,做接待都幾開心,我都未試過。今次我請左YOYO同爹娘去睇我,ON SHOW的一刻,我明明已經較好左聲,一入<回家,我完全聽唔到自己把聲,呆左,點算?我淨係識得皺眉同向BACKSTAGE做口形.......好彩BACKSTAGE們都GET到,之後凱欣又唱錯,我同KATHY都呆左一呆,唯有執生啦..........之後唔知點解,可能我太緊張喇,隻手指好似愈來愈啜,STICK住左D線,第二首歌愈彈愈KICK,係無甩野,但係就真係彈得奇差............之後就係GM表演,全場都好HIGH,ENCORE左好多次,我拿住部DV,隻手真係好累,不過一心諗住錄俾KAI進睇,無計啦,仲錄左幾個米高大頭俾KAI KAI睇,史提芬同妙麗同志雄都係一貫的誇張、多表情表演大鬥法啦,最後一首歌,有街坊LOOK出現的土佬JOHNNY,真係久仰大名,全場都好HIGH,因為部DV機無電,所以我唔錄,終於可以做啦啦隊,嘻嘻~~~下年一定再玩,希望到時我已經在歐洲番左黎。

星期六,一大早,約左SUNNY同YOYO去游水,我地一開始話左唔理對方自己游,我完成左25個堂,SUNNY就完成左38個,YOYO就18個,之後我地到嬉水池傾計,真係飽覽無違,金BRA人,痴身情人,救生員們對BIKINI女郎的特別照顧,狸貓肚的男郎,好型的游泳教練.........好開心,我地仲約埋星期日的食大包行動同下星期六的西貢行山加沙灘大行動,YEAH~~~不過換來的是曬傷了的背脊............

星期日,一大朝早去了稻香食大包,好飽好食,SUNNY都好飽,五個人都係$123,都幾抵食。之後上元朗,韓老師一見到我地就知我地去游水,真係好細心呢老師,今日因為食飽飽,所以上堂時好ENERGETIC,好落力的控腿,嘻嘻~~~之後去旺角JOIN老爹,為的是幫YOYO睇NOTEBOOK,夜晚同姨媽一家人去九龍城食潮州野,好食又好飽...........
星期一,同WINKY睇哈利仔,OK 啦。
錢,不要離我太遠.....................

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

居然錯過了小花們的活動...=_=''
btw,,,d bb 好得意~不過應該都幾激氣!!!KAKA~*

8月 08, 2007 2:02 下午  
Blogger 露比 said...

不會啊,你會去星期六的西貢一日遊嗎?
bb簡本是一個魔鬼,擁有著漂亮可愛的臉.........

8月 09, 2007 1:24 下午  

發佈留言

<< Home