星期一, 7月 09, 2007

二年級第二期實習記事 之 第十五日

第十五日 P更
北區醫院 1B

今日我真係唔想番工,因為今日就會話我地pass唔pass個dressing。講真,我發覺我自己真係好care,一連三日的假期,只要一提及呢件事,我心情真係跌到落谷底,心想 :「It is not fair!」真係有點怨恨,但另一方面又俾ruth串到一樁都無咁解姐。今日出門口,媽咪話 :「無論點,都send個msg俾我啦~~~」一個微笑,我就踏上我的苦路。

見到亞ruth,佢第一句問 :「邊個覺得自己有good或者以上的?」大家都唔敢舉手。「邊個覺得自己合格既?」有九個人舉手。「邊個覺得合格都偷笑既?」我一心諗住自己唔合格,有點會舉呀,連偷笑既機會都無,之後karen解釋話即係唔合格,咁我同karen就唯有舉手。「ok,好,咁呢d人就要約我練lab啦,我聽日就無case俾你地retake。」咁我就問karen「咁即係點呀?」「咁即係無人要retake law!!!!!!!」我開心到跳起,係真係跳起左,因為真係諗唔到,點解我做到咁差都pass到,亞ruth話我地有進步,對於clean同dirty的concept,由開始諗都唔使諗就contam,contam左都唔知,到現在,每一步都停一停諗一諗,佢話已經見到我地有concept,係識既,其實洗一個abrasion wound同洗一個溝渠的分別,只係在於用幾多cotton wool ball,佢話我地得兩個星期的成長,仲想點呀,有個pass已經偷笑。華仔真係得呀,開口中,我地一個group都可以一take pass,尤其是係六個wound + MRSA的關口,過去了,終於過去了。

今日一入WARD,我見到23號床的PATEINT又O2,又CARDIAC MON,又勁多人圍住佢,下? 上次見佢仲好地地架,我問ROBERT SIR,佢話係因為有D好邪的同事連續P更A更咁番工邪親WOR,聽到真係呆晒。不過見到佢不穩定的SAO2,真係部機一響一驚心。

今日做左亞七個邊CUBICAL的一個手指傷DRESSING,我自己又係衰既,包到佢隻手好大舊,不過最衰就係隔離條33號白粉友,係度講三講四,真係想打爆佢,搞到個PATIENT好似好唔信我地咁,好唔LIKE咁。不過亞RUTH竟然話我做得比之前企理好多,真係諷刺。

今日都唔知做MUD,好似好有被性騷擾的感覺。話說,34做完OT番上黎,我幫佢度VITAL SIGN,隔離條口臭精就同34講「你就好啦,一番上黎就有個姑娘仔幫你,唉,我出一出去喇,你睇下你個樣,成隻狼咁。」SHIT,有無諗過我感受,我知道34本身係無野既,係33口臭,真係好賤精。又話說,我度1900個輪BP,我拿去起一個牌板,有個男人突然係我身後講「點呀靚女」我真係嚇左一跳。SHIT,我真係好有唔忿氣的感覺。這就是點解我唔鐘意做男WARD。

今日EDITH同MANDY的AOM RETAKE都一TAKE PASS,太好了。
EDITH考VIVA考到成九點,我地一GROUP人唔食飯住,係WARD門口等佢,呢種感覺真係好令人感動,第一次覺得,大家原來係咁共同進退架。

之後我地一大班人一齊食飯,一齊食糖水,一齊番NDH訓PA 房,好開心呀,我地係第一次咩都一齊做JA,我、KAREN、EDITH、JOEY、MANDY,五個人一間房,我地傾計傾到兩點,哈哈,當然係八婆野啦,好開心,好似同中同傾計喧 CLOSE既感覺,太好了。

不過第二朝就知死..........

P.S. 問「一粒CONTAM左既藥感該係邊度DISCARD?」
HINTS「唔係垃圾桶,係一個PT拿不到的地方。」









答「係廁所,沖左佢。或者抵諗D,自己食左佢。」

0 Comments:

發佈留言

<< Home