星期一, 7月 02, 2007

二年級第二期實習記事 之 第十三日

第十三日 A更
北區醫院 1B

今日我過左女WARD替更。
琴晚的事,猶有餘悸,今天我,好似一個小丑。

同學仔今日考試,一隻手,五個WOUND,真係不惶多讓,見到佢DOWN晒,唯有互勉之。

發現了一個POTENTIAL的SUICIDAL CASE,希望婆婆係真的DISORIENTATED,總好過係真的DEPRESSION CASE。

今日餵一個PATIENT食早餐,有個MO走過黎,竟然同我講,「唔該晒你呀姑娘」,之後佢又提醒我不如校高張床令自己唔使咁辛苦,真係好NICE呢,好少有MO咁NICE,之後仲聽到其他PATIENT話佢做野好有愛心,好企理,能夠獲得如此高的評價,絕對唔係一朝一夕的事,呢個MO真係一個好人,有仁心的人。

今日RUTH的講題係紅寶石的故事,佢話紅寶石之所以能成為一粒閃爍的瑰寶,是要經過辛苦艱苦的啄磨,才能光望四射。
夠了,佢一路講,真係句句入心入肺,我知喇,我亦都真係知你對我好,但係我真係接受唔到,無辦法,無辦法去接受呢個矛盾的失敗,一方面,有好多失誤係真係我的錯,係我抵死,唔關6個WOUND事,但另一方面,六個WOUND的打擊,CONTACT PRECAUTION等的錯誤,如果唔係呢個CASE,根本就唔會係呢個EXAM入面呈現出來。

琴日個EXAM PATIENT今日出院了,我唔會去怪佢,因為亞伯都唔想,我發誓,我唔會容許我自己的父母落得LIMBS CONTRACTION、MRSA、FOOT GANGRENE、SORES的下場,只會成為學生的考試對象,考完仲或者會受學生詛咒........

今日同KAREN傾左好耐,我地山盟海誓了,如果有幸順利升上大三,我地一定唔再HAE,努力讀書。

多謝亞RUTH,教曉我們 --- 化。

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

我發誓,我唔會容許我自己的父母落得LIMBS CONTRACTION、MRSA、FOOT GANGRENE、SORES的下場....

呢d野你又點控制到呢?
講野有時都係留d餘地好

7月 08, 2007 5:27 上午  

發佈留言

<< Home