星期二, 6月 19, 2007

40小時不眠不休

星期五番完night,訓左一粒鐘,就出去唱K LUNCH,之後陪爹娘食LUNCH,學BASS,夾BAND,做義工,真係HIGH到震,四十個鐘無得訓,HOUSEMAN都無我咁勁。
星期日,父親節,同爹娘去粉嶺的雲泉仙館食齋,我地仲玩許願水盆,賞蓮花,好開心,不過真係好多蚊呀!!!齋菜有芋頭魚、酸齋、上素、西檸軟鴨。

星期二,端午節,同YOYO去行街,終於買到一對喜歡的拖鞋,真係唔平,不過係自己真正鐘意既,正所謂千金難買心頭好,貴DD買一對,總好過為買而買既.............
我發覺,我D TASTE同YOYO'S好似近左好多WOR,竟然??????
我只會相信,是我進步了,一定。

不寂寞的鸚鵡拖鞋

BYEBYE LA,ADIDAS

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

係bor~~
芋頭魚係咪好好食呢^^
我至愛啊!!!!!!

我都相信是你進步了~~
(無理由話我自己退步了嘛.....!!)
或者..有無興趣"轉型"~~hahhaaaaa~~

6月 21, 2007 1:14 上午  
Blogger 露比 said...

轉型,都唔錯,
扮靚行街,
呢d奢侈野,
不嬲都係暑假的活動之一。
哈~~~

6月 21, 2007 6:11 下午  

發佈留言

<< Home