星期二, 6月 19, 2007

二年級第二期實習記事 之 第六日

第六日 D更
沙田威爾斯親王醫院 CNS

今日第一日跟社康姑娘做野,七點鐘就要出門口,痴線架!!!

我同KAREN一齊跟蕭姑娘做野,一個上午我地就VISIT左十三個CASE,有幾個好CUTE的CASE。

一) 有一個亞伯做噘唇呼吸,做得好鬼搞GAG,佢又怕羞,又俾蕭姑娘逼住做,真係好搞笑。個樣,真係好似欲仙欲死咁。

二) 有一個後生時做綠葉演員的伯伯,好靚仔GA,佢D輪廓仲好鮮明,講野又風趣,蕭姑娘同佢老婆傾計,佢竟然突然講 :「你顧住我隻腳仲好啦。」哈哈,亞伯都玩呷醋?! 蕭姑娘話介紹我地呢D後生女俾佢識,佢竟然話「我以前行到你又唔介紹,我而家行唔到你先介紹又鬼用咩?」真係好得架,呢個亞伯。

三) 有個婆婆好嬌滴滴咁REFUSE我地再VISIT,佢個樣真係好似D十幾歲的女兒家咁,真係人老心不老。

四) 有一個亞伯間屋企好污穢,有COCKROACH架痴線,食指咁大隻呀,成個垃圾站咁,不過佢背後有一個悲涼的故事。

十三個人都有十三個故事,都值得好地去了解,去支持。

做CNS,其實都幾開心,係一個小小的DEPARTMENT,個個NURSE都有一顆熱心,一雙純熟的手,一個乖乖的胃,一雙摩打腳,一架無敵戰車,真係不得了。

蕭姑娘一句名言 :

「NIGHT 一 NIGHT,虧一虧。」

贊成~~~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home