星期五, 6月 15, 2007

二年級第二期實習記事 之 第二日

第二日 A更
北區醫院 2B

今日俾中大架校巴FAKE得好徹底,差D遲到,WHAT THE HELL?!

今日RUTH的教誨題目是求學不是求分數,佢話我地NURSING讀四年,一共要考九個CLINICAL EXAM,我地每一次出WARD,個心ONLY CONCENTRATE ON 即將要考的CLIN 試,好似考COMMUNICATION個排,我地就會起勢咁同D PT好NICE咁傾計 ; 考AOM,就只會諗派藥,唔會再同PATIENT傾計。RUTH話我地要派藥,就應該TEST PT的SWALLOWING POWER,做DRESSUNG就要懂得用BANDAGE包紮,佢講咁多,就係想話一切的NURSING SKILL係不能支割的。而我地CLIN試考得好,其實又唔代表我地係一個FIRST HON的NURSE,因為我地只不過係在某一段時間,做指定的某一個SKILL好好,就唔代表我地係一個BEST NURSE,不代表我地真正係一個懂得TOTAL PATIENT CARE的NURSE,不代表我地能獨當一面。最諷刺的是一個1ST HON的RN竟然唔識換片,一個YEAR 4 TUNS唔識ORAL FEEDING搞到一個PENDING出院的PATIENT過身。

無言,因為佢又講得ARM,我地NURSING,真係不是ONLY求分數,應該係BASE ON求分數,再融會貫通 ; 要做一個真正好SMART的NURSE真係要懂得TOTAL PATIENT CARE,TOTAL即係全面全體全部,上至輸血,下至執屎,我地都應該做到最好。

佢又話2B琴日有PATIENT家屬投訴「個病人按鐘無人應,個病房入面條條都係人命,如果佢亞爸有事,係咪D NURSE賠番個亞爸俾佢。」

可能以一個NURSE的角度,會認為太忙應唔到鐘唔出奇,個病人只是入了院兩日,是人生中的一個過客 ; 不過以一個家屬,個病人可能係一個對了三十年的爸爸,可能是一個陪伴了半世紀的枕邊人,一生的依賴,個病人就係佢的全部 ; 平衡兩者,這是一個能夠以一句「我好忙」就可以解決了的問題嗎? 一切未免太兒戲了吧? 係咪要真的出了事才能認真起來?


講番今日的ROUNTINE,今個都係自己個CUBICAL做下D OBS,今日背脊好大個瘤的病人做了INCISION & DRAINAGE SURGERY,我諗住去洗DRESSING,搵個NURSE睇,點知一打開,呆了一呆,都幾大個WOR,好彩再臭再大的WOUND都已經見過了,都唔驚了,要做IRRIGATION,佢個WOUND入面仲大,起碼有8-10CM長,好勁,個PATIENT超忍得痛。自從做過東區的驚嚇WOUND,好似一切都比較得心應手,睇黎東區的WOUND係我補鐘的最大收穫。

換個HEPARIN LOCK,竟然做唔到,點解?

今個有一個PATIENT拆線,搞到我地2B WARD的同學係早餐時間緊張起黎,聚首一堂起勢咁諗點樣拆,結果竟然係跟RUTH個套,不過都係一種經驗。

見到一個心跳得40bpm的PT,真係好神奇呢,仲鬼打咁精神。

開始進行RUTH DRESSING LECTURE,好多POINT,個個都有RATIONAL。

0 Comments:

發佈留言

<< Home