星期五, 6月 15, 2007

二年級第二期實習記事 之 第一日

第一日 P更
北區醫院 2B

今日第一日跟RUTH,真係未出發先擔心,一早醒黎,已經無晒心機,一係因為出WARD一個月,二係要跟RUTH,呢個先係最大的打擊......

今日係WARD門口企左大概半個鐘,聽RUTH的教誨,佢今日的主題係 : 中大呢個名,你狽唔狽得起? 無錯,我地著起你套製制服,就代表係中大的學生,又真係無可否認,人地只會將我地一體化,我地真係要律己以嚴。

今次的出WARD,係我地YEAR3 出WARD自遊行的序幕,我地被分配一人一個CUBICAL,我睇一號至八號床,個個都好龍精虎猛,一係等做DIAGNOSTIC SURGERY,一係就等轉院,真係有D覺得無MUD挑戰性,心諗我個樣唔係咁MUNG姐,唔使咁呀?!

個NURSE好好人,佢好仔細咁教我點做ADMISSION,點FILL IN D CHART,之後有個病人ADMISSION,佢就叫我去做,我竟然填錯form,另一個NO見到我咁慢,就好快咁幫我做埋,其實都唔係趕得咁緊要姐,FINALLY,個NURSE就話我做唔到ADMISSION,要我睇熟D張FORM.......有D唔忿氣的感覺。

今日同個WARD的病人COMMUNICATE,見到一個老夫少妻的CASE,最搞笑係呢一切一切都係個PT自爆,又話自己無諗過娶人,只不過有左,所以先娶呢個大陸女人,哈哈,原來SHARING唔係年青人的專利 ^.^佢背脊個瘤都真係好大。

做左勁多OBS。

同CUBICAL的NURSE的電話RINGTONE竟然同我一樣,真係嚇一跳。

仲有好遙遠的路,番到屋企,用按摩器碌住對腳,一路FEED自己WITH一個超爆頹的蛋炒飯,真係頹過CC CAN。

0 Comments:

發佈留言

<< Home