星期一, 6月 11, 2007

日本變絲路

今日開始要出ward啦,我真係未prepare好,或者係未prepare過,真係唔該晒。
雖然咁忙,不過和爸爸包jung,和yoyo逛街街,和家人去食齋的約定,都一定會進行的。

因為時間上的不配合,日本之旅順延一年,今個暑假的旅行,就變成同肥嘟嘟的黃山加絲綢之路 d friend,不過一切都未真正firm實,anyway,如果真係去,加埋新彊跳舞交流trip + 八月尾 7B 台灣喪食之旅去得成的話,我呢個暑假,三個trip,都係中國內地遊,我真係一個不折不扣的同胞,正!!!

同小健傾一個月的歐洲自由行勁興奮,一定要去,下年,我要喪儲錢。
體驗、感受、學習的機會、學懂與人相處之道,一切一切,都係要用錢換番黎,I DO。

爸爸媽媽,我愛你們!!!大家都試下同daddy mammy講一聲啦!!!

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

喪儲錢...so agree with you...正實行中,不過只限多一個星期

另外,你是否真想八月尾去台灣?我會join...如果真的我就plan下,至於喪食...留番俾你...我是一個有儀態的人

6月 13, 2007 10:28 下午  
Blogger 露比 said...

你該不會係我喪食時,用一個討厭的眼神望住我吧,最討厭咁樣 >.<

一切都未firm架

6月 14, 2007 11:37 下午  

發佈留言

<< Home