星期五, 6月 15, 2007

二年級第二期實習記事 之 第四日

第四日 A更
北區醫院 2B

今日RUTH的教誨題目是「護士VS病人」,佢話一日廿四小時,八小時用黎睡覺,八小時番工對住病人,剩下來的,用來見自己老公的時間最多只有兩小時,佢話以前一個千挑萬算的人,到最後每天只能見兩小時,我地姑且會如斯緊張,一個PT,要對足八個鐘,我地無得揀,佢地都無得揀,所以我地應該將心比己,用個心對D PATEINT,尤其是而家日日對住的,個個都五十幾歲,佢地個個都經歷過好多,所以邊個對佢地好,佢地會知,會APPRECIATE,所以我地唔可以蝦亞伯,我地對佢地好,唔係病人的福祉,而係我地自己的,因為我地換來的,將會是一個雙贏的局面,使自己的八小時工作時間變得更有意思。

今日搵亞RUTH傾左正確的CSU TAKING方法,原來真係有更好的方法WOR。
繼續做FEEDING,仲幫佢抹埋D口水痕,佢同我講多謝,望住佢的眼神,佢真係真心架,有一絲的感動。
做一個失敗的H'STIX,好尷尬,好FRUSTRATED。
終於做左一個RYLE'S TUBE INSERTION,THE PROCEDURE IS DONE SMOOTHLY AND PATIENT TOLERATED WELL。
做左MRSA SCREENING TEST,順利。
見到一個CA PANCREAS的PATIENT,佢瘦得好可憐,佢同我講,問我可唔可以食野,話佢兩日無食野,我答佢唔得的時候,佢個失望的表情實在令人心傷。
究竟,我地係咪真係幫緊佢? 連佢最基本的要求都幫佢唔到。

今日終於完成DRESSING的LECTURE,亞RUTH話我地YEAR1係一條毛毛蟲,YEAR2的我地要食葉 (知識) 而變得肥大,YEAR3我地會見到好多THEORY同現實的CONFLICT而FRUSTRATED,SO作繭自縛,YEAR4,諗好了,就會化成蝴蝶。我係一條蟲???

0 Comments:

發佈留言

<< Home