星期五, 6月 15, 2007

二年級第二期實習記事 之 第三日

第三日 P更
北區醫院 2B

琴日番完A,衝番屋企,再衝出去表演,SHIT,超累。

今日亞RUTH的教誨題目是「你願意伸出雙手讓RUTH改造你嗎?」佢舉左三個中大的學生,佢話都係佢教出黎的,但有D人會受教,成為一個好SMART的NURSE,有D唔受教,原地踏步,甚至QUIT 左。點解呢 ?
經過呢幾日,我已經習慣左亞RUTH好長氣咁講道理,由之前覺得佢講好多廢話,到而家,我已經唔再有抗拒感,其實RUTH每教一樣野都有佢既RATIONALE,佢步9RESTRICTIONS無異是令人感到無理,為何唔准我染髮? 為何一定要我扎髻? 為何DRESSING一定要咁煩? 為何連我SURGICAL HAND WASHING都捉? 表面看,一切都太嚴厲,要求太多,但如果佢再問你個RATIONALE呢,你再諗下,就會覺得佢講得ARM,佢無錯,我地無得辯駁,我地唔可以將自己同人地看齊,我地唔應該講FAIR唔FAIR,我地應該律己以嚴。佢仲話如果我地肯,可以伸出雙手去受教,佢會帶住我地行。
諗落,勁似決志D FRIEND,其實亞RUTH就好似徐SIR的串咀版,我終於明白點解亞ruth同SUSANNA咁FRIEND,因為佢地都係同一種人。


今日跟個亞SIR GRADUATED FROM CUHK既。好似好NICE,好易話為咁。
今日一番工,成個WARD唔同左,八個入面,得兩個PATIENT係琴日都見到的,其他全部係新面孔。
今日做左一個OFF FOLEY,OBS,H'STIX......
仲有俾亞RUTH睇左一個DRESSING,有廿七個POINTS,比我心目中少,好似個心定左D。
做左一個CSU,亞RUTH都有睇,COMMEND 係「CSU COMPLETELY 唔PROPER」一句勁正的COMMEND,要番去睇書啦...........
今日有一個PATIENT入院,FROM老人院,我第一次做NEURO OBS,總算識做啦,見佢有D眼屎,幫佢抹左,TOTAL PATIENT CARE MA,心中有一點幫人的快樂,個PATIENT可能太累了,餵餵下佢竟然睡著了,睡到拍極都唔醒,真厲害呢。

今日有兩個病人傾計話我有愛心又細心,又話好彩先遇到好人,我真係好開心,又尷尬,呢一種心情,對上個次,應該係YAER 1 ,TOTAL PATIENT CARE,真係包括埋MENTALLY CARE的。希望我帶著呢一顆熱心走下去啦。

0 Comments:

發佈留言

<< Home