星期四, 6月 28, 2007

二年級第二期實習記事 之 第九日

第九日 D更
沙田威爾斯親王醫院 CNS

今日蕭姑娘放假,我地就跟左另一個陳姑娘做半山豪宅區的service,以為要三點幾先可以放lunch,不過算la,之前跟蕭姑娘都係三點先有得食ga la,都慣law。

今日第一個patient係一個腳腫加gouty的伯伯,個nurse一見到佢隻腫腳,就話要call救護車車佢入院打去水針,費時佢仆親,但係個patient就堅持話唔入,又話就算入都唔要救護車,要自己搭的士,雙方爭持不下,個姑娘講左成幾個字,個伯伯都係堅持要自己去,個姑娘就講到拍臺,我同karen同個亞伯隻眼都突埋,finally個亞伯係又tum又兇的情況下就範了,之後,個姑娘就tum番亞伯叫佢唔好嬲,真係一百八十度的轉變。之後個nurse話有時真係醫者父母心,見到個patient有時,有d nurse會認為勸左patient,佢唔去係佢的事,唔會再理,但係真正關心一個patient,係應該堅持為佢好的事。其實都arm既,要堅持,好似父母咁,為個仔女好,都會打佢話佢,醫者父母心的真正意義。

之後怒度obs同派TB藥。

去過一個一梯一伙的單位,即係部電梯一打開,就係你屋企的玄關,真係震撼的感覺。

finally,去左一個屋企要插foley,個女人CVA左,佢個PERINEAL位被D汗醃到黑晒,一打開佢條片,佢隻手就不斷係咁抓,佢真係好痕,一定係醃左好耐,見到真係好心痛。

今日一點半就返LUNCH LU,我同KAREN就憑住CUHK套制服,係大快活成功騙取一個 $20 蚊的學生餐,吃得飽飽,仲有紅豆冰飲,正,抵到爛!!!!

CNS出完LU,
教曉我的,不在SKILL,而是一顆熱心、關心、愛心。
病人都是我們的老朋友。
多謝蕭姑娘,我真係好喜歡同好佩服佢,一個充滿住學識、愛心、自信的師奶仔。

0 Comments:

發佈留言

<< Home