星期一, 7月 02, 2007

二年級第二期實習記事 之 第十日

第十日 P更
北區醫院 1C

由今日開始,我地又要重返亞RUTH的懷抱,唉,雖然已經習慣,亦都知佢的說話能使我地獲益良多,但係.......真係可免則免。

今日的講題無疑是近期的話題 : 醫療失誤,總之就係3CHECKS 6RIGHTS的重要啦。

今日都係在WARD飄移的日子,OBS.......

WARD 的N.O.真係好好,好主動咁教我地野,明明知道自己五點放工,都同我地講書講到OVERRUN左三個字,我地做呢一行既,三個字 = 三年GA LA。佢教左CUFF SOFT的意義、INTERNAL FIXATION、DR.對WOUND的TREATMENT。

0 Comments:

發佈留言

<< Home