星期一, 7月 02, 2007

二年級第二期實習記事 之 第十二日

第十二日 P更
北區醫院 1C

今日因為有三個同學要考試,RUTH今日無LECTURE。
今日我同華仔同亞七抽籤,一抽,我知道我要死了。

一個MRSA,一隻GANGRENE FOOT,六個傷口。
多謝。

FINALLY,我用了一個鐘。
我諗我要唔合格了。
一直以來,努力地出WARD,努力地練LAB,為MUD? 練到好好咁又點? 好有心咁學又點?
一張抽籤紙就可以玩死你。
我永遠都會記得個隻黑晒的爛腳,一個CONTACT PRECAUTION的PATIENT,六個WOUND,BANDAGING,廿五分鐘的要求.........
一個咁既CASE,係一個YEAR2 學生的考試項目,真的是SUITABLE嗎?

我不知,
我只知,
我的失敗,
是先天的不幸,
再加上後天的KNOWLEDGE DEFICIT + 唔變通。

回到家,我就缺堤了,
好諷刺,當我和媽媽說,我唔合格了,
佢竟然話我騙她,
無錯,連我自己都接受唔到。

跌到損晒,唔想起身,唔想再跌過。

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

要成功,要靠努力和運氣,
要失敗,同樣要靠這些!
或許今天我們都有太多的執著,
但十年後又算什麼呢?
堅持是沒有錯的,
但堅持到那一個地步才算聰明?

7月 02, 2007 11:33 下午  

發佈留言

<< Home