星期一, 7月 09, 2007

二年級第二期實習記事 之 第十七日

第十七日 P更
北區醫院 1B

今日亞RUTH話我地大學TRAIN出黎既RN唔再係獨市,因為有OU、HOSPITAL TRAIN出黎既、大陸落黎既,係一個開放市場,我地唔再馨香,唉,最後的結論都係,要裝備自己,要溫書,要練LAB。

今日我打左一支IV俾亞RUTH睇,好開心呀,有十一個point JA。

今日23號醒過來了,好開心,我同佢講「太好了,你今日精神左好多呀,姑娘見到你咁樣我好開心呀。」佢就微笑咁點下頭,太好了,好感動。之後,明知佢係NAPKIN既,佢話想痾尿,我都俾左個鴨仔佢。

同亞七換左條片,發現左換片新發明,屎噴霧,勁呢,噴落d屎到會無臭味同易抹d ga,係咪好得呢!!!!

今日華仔個cubical有個patient識睇相,佢話我聰明,有修養,不過佢話我要小心搵老公,要搵d對我父母好,有仁德,唔會搵大陸女人的人做老公,仲話而家得好少呢d人,咁,係咪即係我唔使嫁?????????

對於一個成日都話要死的病人,你幫到佢幾多?

0 Comments:

發佈留言

<< Home