星期一, 7月 09, 2007

二年級第二期實習記事 之 第十六日

第十六日 A更
北區醫院 1B

今日亞RUTH的講題係佢因為TRAFFIC JAM,遲到了廿分鐘,點樣由太和火車站冒死番工,咁佢又可以聯想到我地要溫書,隨時做好準備去番工,,真係無得頂,無得俾你頂。

今日跟NO做左個PIN TRACT DRESSING,呢個係我的OBJECTIVE之一,我終於都試過喇,其實都真係幾多CLOG。

打左支IV,不過唔係亞RUTH睇。

臨收工,有個亞SIR教我地咩係HALO TRACTION,點APPLY,仲有PIC睇,真係好開心。

其實一直以黎,我地都好似本末倒置左,MUD我地唔係應該溫左書先出WARD GA咩,點解會係入WARD上堂,睇到CASE先溫書既,真奇怪。

今日POST CON,題目竟然係我們對亞RUTH的睇法,我地逐個講,我地好雀躍咁,有時又插咀,有時又搞下爛GAG咁,真係好好笑。亞RUTH真係感動左我地成組人,佢已經將我地呢幾粒HAE精帶番入正途,睇下亞七POST CON無訓覺就知啦,亞RUTH成功幾將我地呢幾座冰山劈開。

午夜期待  你未存在
灼熱難耐  又冷漠無奈
冰結在外  火卻在內
我難忍耐  再沉苦海

想把冰山變改
(無謂再抑壓心底愛)
冰山有災 請把冰山劈開
(能讓你舒發心底愛)
冰山鑽開 劈開救災
(不應將愛心掩蓋)
火速救災 請把冰山劈開
(你午夜莫期待)

我在牆內  你在牆外
心雖割宰  但信念仍在
無謂再抑壓心底愛...

0 Comments:

發佈留言

<< Home