星期一, 7月 09, 2007

二年級第二期實習記事 之 第十八日

第十八日 N更
北區醫院 1B

今日番NIGHT,我地一個星期前已經PLAN好今晚食MUD,好緊張呀。

亞RUTH同我地講左兩個鐘的PRE CON,真係風花說月,無話不說,好多GAG,好多令人反思的說話,講下佢個女,講下藥,講下亞RUTH的鬼馬整人事件,講下勉勵歌仔,逗下JOEY玩,好開心。
原來DOLOGESIC = 墮落至食,
原來「斜陽裡,無晒拍檔,斜陽落下,最驚COOL頸黨。」
原來成功需苦幹。

入到WARD,ROBERT SIR真係留晒D野俾我地做咁,兩個鐘入面,我TAKE左三個OBS,一個H'STIX,四支IV,兩支水,真係不得了,不過有個PATIENT話我打得佢好痛,問我係咪打錯藥,我就話我已經CHECK左四次,一定唔會出錯,其實佢打得CLOXA,一定痛,不過我如果再開得DILUTE D 可能好D,好彩有 CHECK晒 3 CHECKS姐,否則我都嚇一嚇。

之後NIGHT FOOD,好似癲左咁,我地有一個半pizza、魚生、一個西瓜、一大袋提子、車厘子、荔枝、哈密瓜、香蕉、雪糕、砵仔糕、串燒、燒賣、小籠包、勁SPICY暑片、白朱古力百力滋、熊仔餅、韓式密瓜餅、朱古力消化餅,好食,好飽,再加上RUTH的故事,真係好滿足。

之後落番WARD,打埋另外兩支IV,三個OBS,聽RUTH講點CHECK IV同打IV。
再打埋五支IV,收工。

不過今日有D唔開心,因為27號床話得打得佢好痛,要換個個SITE先打 ; 26號的又話
好痛,打完要OFF DRIP ; 25號的DRIP SITE俾我發現BLOCK左,雖然佢地全部都打CLOXA,佢地D血管之前都知特別幼,但恍惚有一種,全個CUBICAL的DRIP都俾我打殘晒的感覺。

ROBERT SIR話我下年再黎1C時,教我打DRIP同抽血呀,好期待呢~~~~~~~~

我愛GROUP C,
我係亞RUTH既粉絲,
我要努力讀書,
我七月十日就開始加油架啦。


成功需苦幹

莫再因辛酸心創傷
不必費心力去找真相
世態縱未如意
亦必須直往 成功需苦幹

願抱穩宗旨咪謀望 不必怕失敗引起不安
縱有困惑迷惘 亦必須自信 能找到方向

願你去決定你自己既事
你有你的寄望
願你碰到理想找到希望
風總有日停 亦會變方向

望遠方 安心奔往
只要盡努力 盡清去路障
成功需苦幹

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

屎噴霧...你發明架!?!?

7月 09, 2007 10:31 下午  
Blogger 露比 said...

唔係呀,真有其物架

7月 11, 2007 12:52 下午  

發佈留言

<< Home