星期三, 8月 01, 2007

生活可以好簡單

每日都係過住朝早教BB,下晝夾BAND,夜晚跑步的日子。
BB,真係可以好可愛,有D有可以好可惡。今天我要填關於他們的評語紙,可愛聽話的,我不停咁寫NICE GIRL,dance WELL,VERY CUTE...........有D可惡的,我真係好錯寫粗口,不過我係乖孩子,誡粗口,我體諒佢地父母的感受先無寫任何評語,如果要我寫,我一定寫「零個參與,暴力狂,講極唔聽,扮晒野........I DON'T LIKE THIS GUY!!!!!!!!!!」加油,加油,我要加油,仲有兩日,YEAH~~~~~~~

夾BAND,星期五晚出SHOW LA,今次利誘加威逼左爹爹、媽媽同亞YO來做FANS,哈哈,BELLOW,精神上支持我吧~~~~~~

早兩晚,我成功邀請到彭老爹出山,我地一家四口, 一齊到海濱公園跑步,海濱公園的夜景真係好靚,大大圓圓的月光、街燈反映到吐露港的光點、身邊的人個個都掛住微笑,再加上回歸塔的燈飾,一絕也。

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

suppose 全世界的BB都是愛的嘛^^

WAAA~~一家人去跑步!!!
gd idea bor~~~

對啊!看看海、吹吹海風~~
真係正到不得了!!!

8月 05, 2007 7:16 下午  

發佈留言

<< Home