星期日, 7月 29, 2007

燃燒的七月

今年的生日,都如以往一樣,食飯食飯同食飯。

家庭聚,西餐@home,是我最喜歡吃的。媽媽說,覺得我成長了,變得孝順了,真的嗎,哈哈哈。
正日當晚,和MST DANSO的人食飯飯,有好久不見的朋友,相隔何久,大家都可以暢談甚歡,這就是我們的友誼。大家真的好傻,明明有好多人唔LIKE食栗子蛋糕,知道我喜歡吃,又去買了,^^,都是令人感到幸福的傻瓜,只可惜大家明天番工的番工,剛出CAMP的又累得要命,就沒有下場了。
BELLOW久違了半年的唱K + 夾BAND日,亞馬的唱功真是大進步呢,<一加一減你>已經成為了他的首本名曲。夾BAND其間,DEANS竟然又玩起秘密停電活動,送起蛋糕來,而最令人感動的是蛋糕上的名牌,這是我專屬的蛋糕呢!!!不過,DEANS的朋友們,一條橋,是不能番抄之後再番抄的,嘻嘻~~~
7B GATHERING,小健竟然忘記了我的生日,原本我一心諗住會有SURPRISE的GATHERING,真係大失所望,不過,我原諒你啦,因為我已經是一個廿一歲的大朋友了,我有的是廣闊的胸襟。食飯時,發生了一段插曲,令人驚訝的是班長的勇敢、堅持、改變,令人期待的是飲食界代表小健的一席話,7B的男人,都有好MAN的一面,^^。
和SUNNY、韓煦懿、PANCHING、朱大師兄、朱朱去唱K,識左佢地成九年,第一次唱起K上黎,好SURPRISE呢,SUNNY的唱腔,真不錯呢,朱大師兄的點歌,真白痴呢,哈哈哈,之後去了朱大師兄的家耍樂,真是久違了呢~~~~~~~

最近呢,我接了一份PART TIME,好好好好PAID架,係教幼稚園小朋友仔跳舞,D BB真係好得意,我的BB-PHOBIA開始有少少改變。遠觀BB,都有好可愛的一面 ; 近觀BB,好似雪糕 ; 接觸BB,好柔軟啊,臉蛋兒胖得快要跑出來了 ; 抱起BB,不想放手了................如果BB可以永遠都是BB的模樣,該多好!!!!!!!!似D俾D相大家睇。

決定了,我的暑假旅遊之旅,一個九曲十三彎的專案,日本之旅、絲路之旅、新彊之旅,雲南之旅全都去不成了。結果,由小健跑出了,我們會去台灣九日,去台北加台中,算係我地下年歐遊的實驗之旅啦,睇下大家夾唔夾啦,現時都一切好好的說。

26/7,和WINKY慶祝生日,是正日呢,我同朱朱同貓貓,兩個星期前預定了呢,好開心,真係好白痴的言談,好白痴的CANDLES............約了八月一起吃BUFFET呢。
這幾個星期,和亞YO東去西去的,逛街之後都係逛街,太開心了,滿眼都是衫衫衫,鞋鞋鞋,袋袋袋,女人女人女人,哈哈,要把來年的見面時間一次過見盡了。我都有不少的戰利品,我要轉形。我們去了食好好吃的義信雙皮奶和奇趣燒餅,好吃~~~~~~~~~~


八月十二至十四,大家族上番禺長隆水上樂園玩,又會住係爺爺度,太好了,又有好野食了~~~肥死了,肥死了。去水上樂園,又係BIKINI出動的時候了,為BIKINI加油!!!!!!!!!
多的亞yo的介紹,我看了生平的第一套台劇,放羊的星星,好睇?它不算好睇,劇情都有一點婆媽,有一點夾硬黎,不過男女主角都是一絕的,有林志穎同韓國人劉荷娜,那一個我小時候的小旋風,那時還唱著<野菊花>,在閃電傳真機見到的小旋風,有一種熟悉又陌生的感覺,我好像又再次著迷了,我小時候真有眼光呢!!!!!!!!
但是............我是絕對不會像kai進般的迷戀。絕對,哈哈哈。

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

well~`我記得細個真係唔鐘意食栗子蛋糕架`
不過今次我覺得ok wor~~`
我唔單只攰...係"樂信感冒靈"....勁!!

WAKAKAKAAAA~
咁樣成日行街街買衫衫我都未試過咁誇~`
義信雙皮奶真係超好食!!!!!!

依家比你唱到...
Kai進個名 = Ella....!

8月 05, 2007 8:28 下午  

發佈留言

<< Home