星期五, 8月 10, 2007

不要下雨啦

因為下雨,明天的西貢都去不成了,
因為下雨,好害怕台灣會去不成啦。
不要.................不要掃興。
齊來大聲唸唸陽光咒。

琴晚同好耐無見的嘉莉食飯,自從教完佢跳舞,就一直沒有好好的談過,跟她同艾美一齊去沙田食din din,嘩,周圍都好貴啊!!!要成九十幾蚊先一個set din,去搶吧!!!!!!!!!結果我地去了euro go go食,都ok 呀,不過我都係like食比薩克多d,飲到好好味的朱古力奶茶,taste good & sweet~~~~同社工傾計,真係好無間道,要小心d,我諗,我以為對社工的說話會有所保留,哈哈哈~~~嘉莉好似真係大個左,懂事了好多!!!!!!!!!!

好幸運呀我自己............888,好意頭啊~~~


好無聊吧,嘻嘻,我昨夜才知道,我們四個,真係好無聊的朋友...............就是喜歡痴痴呆呆坐埋一臺的感覺!!!!!!!!為什麼我經常圍在這三個男人身旁?????????真不明白。但他們都是很八婆的。^____________________^

0 Comments:

發佈留言

<< Home