星期五, 8月 31, 2007

講番之前的事

13/8因為媽媽放假的關係,我地都叫爸爸放假,結果一家人就得以齊齊整整的去玩了。我地一家人同yoyo加sunny,一行六人去了深圳一日遊。哈哈哈,是次係自由行,我就係當中的策劃人喇。朝早八點就係kcr出發,之後去買地鐵銀。
搭地鐵,好靚好乾淨的地鐵。

去唐宮飲茶,食了好好食的流沙包,哈哈,我同yoyo的飛佛。之後我地行左好似又一城的萬象城。之後去舊書城,我同yoyo同sunny留得最耐就係旅遊書一欄,lonely planet呢本書真係會考驗所有backpacker的決心,見到一本叫<跟金庸遊中國>諸如此類的書,好想買呀,段譽呀,大理呀~~~~之後我地去了行電腦中心???之後去了食鼎泰豐,好好食的小籠包同蝦仁燒賣。之後又係行shopping mall,好悶呀,不過,我地三個人的確有苦中作樂的能力,我地見到一件性感睡衣,就會討論男人見到是否會感到興奮,入到一間賣公主衫的,我地就拿住人地本catalog係咁笑人地個model幾厚粉,又話人地係高清拍攝,之後又笑人地的show room,哈哈哈,d sales都無無我地咁好氣,一路都無serve我地,一睇就知我地運吉的。之後,行得累了,我地就坐係到,對行過的女人評頭品足,哈哈,我同yoyo雖然keep住不停討論,但突然加入討論的sunny,往往是焦點所在,所以話呢,不要小看男人的一張咀。
之後我地又去食啦,今次食小肥羊,ok la,可能我對打邊邊的興趣不大。爸爸給我們拍了好多QQ的PHOTOS。
好一個飲食團,全日食到死左,都係$140JA。

14/8一家人諗住去OCEAN PARK,買埋飛,去到門口,媽媽說要去TOILET,就係佢一出一入的幾分鐘之間,落雨落到飛街,我地就毅然唔去OCEAN PARK LU,估唔到,過門不入。

之後我地去左食媽媽講左想食好多年的魚蛋粉,不外如是。

之後我地竟然入左赤柱,我地一家人仲好瘋狂地食左一個M記TEA,每人一個APPLE PIE,一杯新地,癲左,咁難能可貴的一刻當然要拍一下照。行完赤柱,我地搭車番屋企,中途經過瑪麗醫院,我真係第一次見呢間醫院,聽聞腦外科很出名的,程至美醫生在嗎?番到屋企,當晚竟然又嘔又痾????痾嘔完之後又一條好漢。

16/8同嘉莉整蛋糕,我負責心太軟,佢負責焗芝士蛋糕,好好食,好有水準,好似伊藤家個D咁。

18/8 - 26/8 去台灣。

27/8 去了睇張學友演唱會,好感動,最喜歡佢的低音,好有魅力,好有魅力,攝住左.............我們的成長路上,曾經喜歡過的偶像,相隔多年後再相見,仍然是很有魅力的,張學友的歌聲、郭富城的舞蹈、林志穎的笑容、BEYOND的歌曲,真係回憶萬歲!!!!!!!!!

今日,睇左一篇文章,係一個叫袁彌明的藝人寫的,其實我都唔知佢係MUD水,不過佢又講得幾ARM:

「快 感 , 顧 名 思 義 是 一 種 非 常 短 暫 的 感 覺 。 所 有 官 感 刺 激 , 包 括 美 食 賜 給 味 蕾 的 躍 動 , 美 麗 事 物 帶 給 視 覺 的 歡 慰 , 按 摩 替 肌 肉 筋 骨 的 舒 弛 , 全 稱 為 body pleasure ( 身 體 快 感 ) ; 高 一 個 層 次 的 是 mind pleasure ( 精 神 快 感 ) , 比 如 男 友 的 一 個 驚 喜 , 人 家 的 一 句 讚 美 , 別 人 給 予 的 認 同 , 瘋 狂 購 物 後 的 滿 足 , 夢 中 情 人 接 受 自 己 那 一 刻 的 興 奮 。 快 感 的 特 徵 是 , 當 它 不 斷 刺 激 你 時 , 你 所 獲 得 的 滿 足 程 度 會 逐 漸 減 弱 。 比 如 , 吃 第 一 口 期 待 已 久 的 爆 quota 鵝 肝 , 總 是 比 第 二 口 的 好 ; sales 姐 姐 讚 你 將 這 條 one-piece 裙 穿 得 端 麗 動 人 時 , 你 總 會 心 花 怒 放 , 再 讚 另 外 的 cropped jeans 穿 在 你 身 有 型 有 款 時 , 你 對 她 們 的 招 牌 笑 容 和 甜 言 蜜 語 , 覺 得 有 點 膩 。 滿 足 減 淡 而 失 去 興 趣 , 還 算 是 好 現 象 。 最 怕 越 見 不 足 , 越 貪 婪 地 去 爭 奪 那 瞬 間 即 逝 的 虛 幻 感 覺 , 越 不 顧 一 切 地 尋 找 再 高 層 次 些 的 mind pleasure , 並 誤 以 為 自 己 所 求 的 , 叫 作 快 樂 。 這 是 上 癮 。 上 了 快 感 魔 鬼 永 不 超 生 的 心 癮 。 」

我覺得我得了一個病,就係THIRST FOR BODY PLEASURE ...........

最近,愈是看網友的遊記,愈想再去BACKPACKING,下一個目標,尚在苦惱中,日本OR歐洲?????????????????IT'S NOT SIMPLE!!!!!!!!!

仲有幾日,就開學了。
我今次真係有目標GA,我的目標就係:
1)儲錢,每餐LUNCH不食貴過$10既,每日行去搭K巴,唔搭71A
2)讀好日文,因為2/12就考四級啦
3)讀好NURSING,因為下年出A&E啦
4)跳少D舞,要儲錢啦,一定要ENJOY先跳,唔係濫跳
5)EXPLORE多D運動,例如行山
6)係台灣竟然買左呢本書,仲要係英文版,我希望我能夠完成佢。

黎緊除左7B 8/9GATHERING、YOYO預計會有的FAREWELL DINNER、義工DISNEY之旅,貴過$50的GATHERING都要諗諗先。

P.S.去完台灣,成個人好似吹漲左咁,係朋友既,見到我唔准話我肥左,我係知既 >____<去完台灣,面上的蒼蒼都好似一發不可收拾咁,快D走,快D走。雖然身體上得到-VE的改變,但是次台灣之旅帶來的卻是心靈上+VE的增長。無悔,加油。

0 Comments:

發佈留言

<< Home