星期五, 3月 19, 2010

頂住呀,大隻彭!!!

今晚NIGHT,係我連番的12th個duty,多謝晒,日日飲康鈣C,真係有d料到,touch wood!
同事又唔生性,輪住sick,真係不自住地要爆粗,日日都得4個人番工,做到仆街,又係同一個問題,「死去的人得到了安靜,活著的人卻依然沉浸在那撕裂的唐山,那有他們的親人的哀號、哭叫聲、尖叫聲 ......」我和同事都覺得活著的人比病了的人更殘,黑暗的世代降臨,猶如的眼下的黑眼圈,真係diu...........大肚大晒呀而家!!!!!!!!!!!!!!!!!我又要大肚腩,我又要唔night!!!!!!!!!


聽日stephen同小娜結婚喇,祝佢地幸福快樂! 咁就六年喇! 真係.......time flies.........

日日用牙線,真係唔錯,不要懶惰牙齒,我要同佢一生一世。

0 Comments:

發佈留言

<< Home