星期一, 6月 14, 2010

又一個AL

痾足一星期喇,琴晚番NIGHT真係辛苦,LOW BACK PAIN,HEADACHE,FEVER,DIARRHEA,仲要做晒D BEDSIDE (因為SENIOR都好慘,DOUBLE NIGHT仲要無訓過),仲要係我唔得閒的時候收個D.O.,又要掉床,真係好勞動..............

今朝一訓醒就FEEL到自己FEVER喇,鳴...............我唔忍喇,我要S.L.!!!!!!!!!! 我已經忍左一星期,FINALLY今日都睇左,BUT之前痾到9彩,今日食得少,反而只有屁.............. 玩我咩?!

2日的S.L. + 4日的OFF = 6日假

我要快D好番~~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home