星期三, 5月 26, 2010

久違了的瘀傷

琴晚番MST跳西方舞,七點半,呢個時間真係唔FD底,次次都食唔切野就要去跳,好肚餓呀....... 好彩今次MISS安排左我做一系列好HAE底的動作,人地跳的時侯我只需要踏腳,人地轉的時候我只需要跪,連跳PARTNER都係被人抱起,哈哈哈,真係跳一次都唔會出汗^____^ V 不過隻腳就瘀左一達仔,對上一次瘀都應該係跳不滅的時候,都成年幾前,唔知點解,有D變態,我其實好鐘意因為跳舞所以搞到周身瘀的感覺,好似好落力,好轟烈咁!!! 其實自從中學開始,我膝頭哥上面都KEEP住有D瘀,SO我已經練得一身好武功,跪極都只會瘀唔會痛,YEAH~~~ 同大家跳舞最開心 ^__________^ 如果食飽飽的話

P.S. 今次我個PARTNER,一峰,好GAG ~~~ LIKE ^^

0 Comments:

發佈留言

<< Home