星期一, 5月 24, 2010

為了靚靚

不知由幾時開始(我諗都係拍左拖之後...........=.=),一到放假日,我就會好認真咁沖涼,磨砂,塗cream,敷MASK,焗油,剪手甲,搞成粒鐘,今日又敷個深綠泥mask,發現呢瓶mask都陪伴左我好耐,我就黎用完的呢刻,覺得有種微妙的感覺,我大個女喇,做番個女仔,貪靚左,嘻嘻~~~用完就可以買新野,我要試LUSH ~~~~~

我好想買BIKINI AR.............我已經好努力咁減肥GA LA,雖然都有食大餐的時候.............不過我已經有兩套泳衣喇,再買都只不過係想要新野..........其實舊個件又唔係唔靚,新GE.........又唔係真係咁靚..........究竟點好呢???????究竟要減到條腰幾幼呢????? 而且而家D BIKINI 件件都鋼線厚PAD上陣,個PAD有成2CM,大包圍,支持你直上兩個CUP咁JAI,真係不由得暈一暈,好想講袁詠儀係金枝玉葉個句「其實我由細到大,都好想知道咁大係D 咩感覺....」,人真係好犯賤,一方面話D 男仔膚淺,一方面連自己都覺得托一托好D,^.^ 講堅,個2CM,其實都幾緊要,真係有多少少自信,不過.............另一方面...........又唔想俾人睇得出靠托.............真係俾自己吹啤漲~~~琴晚同朋友傾開電話,究竟BIKINI著俾邊個睇? 朋友? 男朋友? 沙灘上的咸濕仔們? 其實.........個答案係...........自己。我最想就係影一張懶係青春的沙灘相,望著自己張相,會心微笑,側埋個死人頭,掩住半邊咀笑:「其實我都唔係好肥姐.............」or 「其實我都唔係好平姐.............」呢個都算係我近幾年的夢想.............我心智上其實.............好天真好傻。呢D KA妹,我係女仔見到都好羨慕............. 充滿矛盾的女人........>.<



林峯好靚仔,劇情唔想睇。

<螢之光2>又開拍喇!!!正!!!又可以見到迷死人的部長。

0 Comments:

發佈留言

<< Home