星期一, 5月 10, 2010

寂寞

女人天生討厭寂寞?

雖然我成日都覺得自己好勉強都可以照顧自己,AT LEAST唔會餓死,不過我真係好唔LIKE自己一個人對住一間無人的屋,如果有野做都好D,BUT唔知幾時有人番的感覺真係有點..............我諗我真係需要MORE TRAINING

呢幾日的工作,我真係接受唔到LAW,我老細.............. 唉,我又要做我老細的愛將!!!!!!!!!

明哥仔又要閉關喇.............
>______________<
加油呀,男人
我又要開始攞CALL 機,我開始 ON CALL LA!

miss ya~

0 Comments:

發佈留言

<< Home