星期五, 4月 30, 2010

要積極,也應該學識感恩

琴晚,係地產網上打滾了一晚,現實告訴我,就算我好努力好努力咁儲錢,我網上理財的acct點都係唔夠個樓市升得快,點樣儲到五十萬俾首期? 點樣儲到錢裝修? 又要靠屋企人? 我唔想靠佢地一世,大個女,有野一定要自己搞掂,唔可以再諗屋企人幫手,唔可以成日當佢地係靠山,咁就永遠都不會長大!!!!!!! 其實我知我個人好大想頭,我知我係不設實際,有好多時都係得個諗字,有好多時IGNORE左現實,成日都變,呢一刻想咁,下一刻又想咁,不過我都希望自己KEEP住諗自己既夢想,咁AT LEAST,我可以定期KEEP住提醒自己要努力,定期提醒自己吸收多D知識..........最近,我開始覺得自己好蠢,我唔知呢個政府做緊MUD,我唔知基金同股票的分別,我唔識計TAX,我唔識睇財經新聞,我唔識為自己將來打算,我唔識理財,我連工作上都係knowledge deficit..........一直而黎,我唔敢話自己好叻,不過我覺得自己唔蠢,but而家呢一刻真係.............自我評價已經去到垃圾評級..................so 最近我成日都逼自己睇港聞、睇財經版,要增值!!!!!!!! 成日話人諗野唔夠全面,自己咪又係!!!!!!!!!

前幾日,睇了一本書<女王力> 幾頁,係一個台灣的中女回望番自己廿幾歲的時候,覺得廿幾歲要打理好自己,寫出廿幾歲的女仔要掌握好自己的將來,自己的幸福唔應該放係男人的身上,幸福係靠自己打造,最悲哀的是當自己的將來押在別人身上,舉腳同意!!!!!!!!!!!!!!! 我仲有好多夢想,我仲要好多自由。其實..........我成日都覺得廿幾歲的我係一個乾物女,三十歲的我絕對有成為中女,甚至係剩女的potential!!!!!!!!!
人各有志

上網睇85年出世的女仔,大學畢業,打滾左3年,人工都係一皮,個一刻,覺得自己都算幸福,起碼,我生活沒有壓力,不是去到真的要為口奔馳的地步,我還有自由,不過有時你睇我好je,人工高,but家庭負擔都大,我總係有預感,我身上始終都係有個負擔,縱使我幾不喜歡呢個人,但我總要照顧佢..........將來的路,才是難行的。

今天,我要學識感恩。

不要再埋怨自己要番night喇,因為要番night,係自己day one番呢份工就知,唔好再講呢d令人唔知應該點答你的說話!!!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home