星期四, 4月 22, 2010

BASS

因為WONDERFUL TONIGHT,因為我恨我痴心,我決定重新PICK UP我的BASS!!! 5月上堂LU~~~

睇番人地的XANGA,回味緊呢幾年我的自遊行,回想番,以前自己真係心口掛住個勇字,泰國陸路入柬埔寨,上華山行索道,張開雙手,仲要縛鞋帶,由內蒙坐廿幾個鐘火車(硬座)入西安,真係覺得自己好型,今時今日,我都好想型一型,BUT我可以去邊到型?! 我好掛住少女峰上過的生日,希臘的PITA,FLORENCE的煙花,柬埔寨的ANDY LAU,峇里的空中飛人,峇里的小松鼠,神山兩日一夜行到仆街之旅,內蒙的草原白同大哥,北京水立方游水學破冰轉身,台灣的ABRAHAM,北海道的溫泉同LILIAN的酒店生活.............

我想去自遊行

下一站,NEPAL

0 Comments:

發佈留言

<< Home