星期四, 4月 22, 2010

大陸假期,F.O.

呢個星期,我終於都放我人生中的第一個AL,SO-FU~~~~

16/4,同REX MA去左PINK SALMON朝聖,話就話同佢慶祝生日,其實係我想試呢間野好耐GA 喇,尤其係見到KWING & 小YUEN的ALBUM之後,結果去到食,都OK AR,D WITRESS真係Q3MINS睇下你食成點GA WOR,係咪咁趕呀?! 個泡泡湯都好得意~~~不過唔會番酌喇。

17-18/4,同REX MA去東部華僑城,我靠!!!!!!!!!真係見面不如聞名,第一日,REX MA遲到30分鐘,好嬲呀!!!!!!!!!一定要記低!!!!!!!!!!!之後搭車去沙頭角,再搭2蚊公車去到OCT,好勁呀,超平!!!!THEN我地等免費接駁巴,等等等...........等等等..............玩下自拍..............咁耐GE..............之後先發覺已經無左免費接駁巴呢回事,HOLY SHIT,唯有俾10蚊搭有料接駁巴啦.............黎到呢個位..........已經好攰喇.............(朝早0630起身,0830去到FANLING,呆企30MINS,1:30PM先去到房車酒店)見到張床,已經好想訓...............BUT意志力叫我唔可以GA!!!!!!!!!!!!行去茶溪谷,見到七彩花田,其實都算係有誠意之作,不過如果我無去過北海道的話,感覺會更好,THEN去蝴蝶屋..............諗住成個溫室咁,有D野睇,DIU................睇標本,真係呆晒,個溫室仲要開晒後門,又俾人食煙..............底已燥...............之後去食個頹飯,難食................行去INTERLAKEN小鎮,MISS SWISS.............就係呢個時候,CAMERA 壞左,F.O.!!!!!!!!!!!!!!1級火升做3級火!!!!!!!!我地真係全天下最黑的COUPLE!!!!!!!!THEN行去茶鎮、吊橋...........沿途笑下D影婚紗相的新人.........5點鐘就番到去酒店,仲有時間EXPLORE下個電視,睇下國家地理雜誌,睇下SHARKS,其實我真係好LIKE睇呢D野,不過屋企一直無裝有線,一次過睇飽,之後就訓左成2個幾鐘!!!!!!!有無人去旅行可以HAE過我地?! 8點零醒左,諗住落酒店食個飯,點知發現ROOM SERVICE都一樣價,咁OF COURSE TRY下叫酒店外賣啦,咁大個女都未試過!!!! 一路睇荃家福祿壽一路食飯,嘻嘻~~~聽下MP3,睇下雜誌,咁就一DAY LU,SLEEP~~~唔LIKE個PILLOW,SO SOFT~~~龍床不及狗竇。

第二日,我地又係HAE到CUT 早餐前25MINS先去食早餐,之後先上房慢慢執野,CHECK-OUT,之後去大俠谷,搭過小火車,纜車,去到雲海高地,一心想玩雲霄飛輪,頂!因為天氣的關係關左,又再一次失望.........玩過個太空迷航,叢林穿梭(哈哈,呢個真係好正,因為睇D大陸人的反應好正),原本諗住玩埋峽灣漂流,正當我好想玩又好忐忑之際,REX MA一野「睇下D水!!!!!!!!」好多肥嘟嘟的蝌蚪呀,BYE~~~之後我地去左STARBUCKS飲野,中獎,星巴克係我最愛的景點。THEN去玩咖啡杯WITH NOBODY的配樂,其實我係未玩過咖啡杯GA,^^果然係好好玩~~~之後我地就離開呢個SO CALLED好好玩的地方,帶住興奮的心情離開...........THEN搭公車番羅湖,係架車訓死左,好彩有馬哥仔睇住幾時落車,夜晚食D21自助餐,OK LA..............

點解次次同小馬哥去旅行都咁HAE,但又咁SUPER EXHASUTED,真係唔明。

19/4,我竟然去左溫書,ECG & CHD真係好難,CARDIC野,真係好有挑戰性。專心D啦,馬哥仔!!!!

20-21/4,同MUM去康橋溫泉,晚上同MUM傾計的時間令我好難忘,好耐無同MUM咁傾計LU,人大了,真的很難有耐性聽佢講野。其實我真係好討厭上車要聽個導遊講爛GAG,好討厭見到烏蠅,好討厭去埋晒D爛鬼景點,好討厭要趕住去食飯,好討厭食團體餐,好討厭我想睇TV時俾人拉走,好討厭浴池叫溫泉,好討厭晨早流流俾人叫醒去食D爛鬼早餐,好討厭過關..............我想放假RELAX D,我又改變左喇~~~可能真係跟得馬哥仔多,個人都HAE D.........

NO MORE大陸短線團,我受夠了!!!!!!!!!

巴士上,一直呆左咁聽住MP3,突然有首歌的歌詞叫醒左我,唔係因為MUD野,而係首歌本身的歌詞.........真係好慘的一個故事,一個回憶。

第一次好認真咁聽一次,心口真係痛一痛。

我竟然.........好想你地係埋一齊。


如果 當天偶然曾提起我
難道我 這樣已經足夠快樂
如果 沉默真的太多因我怕又出錯
不想躲 但怎麼跟你講 可否接受我

* 而每次見你身邊許多許多個
假設你是我 怎可能沒妒忌 沒痛楚
再記掛你多少光陰瞬間不覺已消磨
來日老掉時 仍是獨個麼 *

想到你 夜深中突然心痛過
求憑著一首歌 你一生都記得我
想愛你 日子為何都給錯過
多少個秋和冬走過 才肯喜歡我

如果 只感到無聊才找我
能共你 說著笑都感到快樂
如果 何日街中碰到都見我是一個
可清楚 日子的喜與悲 想跟你渡過
Repeat *

想到你 夜深中突然心痛過
求憑著這首歌 你一生都記得我
想愛你 像此生未真的愛過
多少個秋和冬走過 才可清楚我
怎麼你竟然捨得我 常孤單一個

0 Comments:

發佈留言

<< Home