星期六, 3月 27, 2010

wedding

上星期六日好癲喪呀,連番十二日工,最後一更AN,之後SLEEPING DAY用左黎做姊妹,星期日又去左馬哥仔大同的WEDDING,之後又番工LU,4日入面我諗我ONLY訓左10個鐘.......不過我都過得好開心,我真係好重視MENTALLY HEALTH,我要玩,我愛玩,我要喪玩!!!!!!!!!!!

先講星期六呀,好爆呀,7AM收工,0715番到HOME,沖涼洗頭,THEN 吹頭,紮頭,化妝,換衫,食埋個早餐,0815衝落樓,飛的去小娜HOME,去到翠和樓,打俾美琪叫佢開門,佢話「好,開左啦,你入黎啦~~~」...........................「你個度係咩樓?」「麗和樓」「..............我去錯左,我而家黎緊」搞GAG!!!!!!!!去到,又係接新娘啦,我先發覺原來我的殺傷力咁低,完全唔夠黎,素欣姐真係不得了,好一個大妗姐,玩到D兄弟傻左,好野!!!!!之後就做妹仔,負責奉茶 ^^ 下晝係STEPHEN & 小娜行禮,馬哥仔都有黎睇,佢地咁就成為了對方的另一半,係一生一世既,係未來個60年都會對住的枕邊人,真係幾感動!!! 夜晚去飲,我又要做MC,雖然只不過係講2頁紙的稿,BUT我真係好緊張,唔想自己做得唔好,依D回憶一世GA MA,好彩都OK JA,stephen仲感動得落淚,^^ 最後成12點先番home,搞le搞lo成2點幾先訓。我頭痛得想死。stephen 送俾小娜的:



so sweet~~~~~~

星期日,8點起身,oh my god!!!!!!!!!! 起身洗面化妝整頭換衫,樣樣野都做得好慢,真係無mud衝勁,好眼訓呀..........finally 都係遲左出門口,好彩finally 早到左,因為架bus行得好快,去到景輝堂,好靚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好大好大的地方,有好靚的大樹同草地!!!!!!!見到大能一班兄弟今日個個都好靚仔bor,不過馬哥仔顯然一副眼訓樣,都係平時靚仔d,平時套老西條VW tie都靚仔d ^^ 又係行禮,同一段經文,什麼骨中的骨,肉中的肉,其實都幾悶,好彩有elfee陪我傾計,其實大家有無諗過你才是父母的骨中的骨,肉中的肉?! 我地對父母也尚且如此..........anyway,希望priscilla & timmy 白頭到老,幸福甜蜜!!!!



之後同大能一齊去草地食下野,傾下計,hoyin變下magic,周圍影下相,好開心,好like同佢地一齊玩,好白痴既人就arm晒我channel ^^ 自由自在,唔使扮野~

such a happy day!!! 其實我呢日好緊張GA,好怕自己條裙娘左,怕自己個妝濃左,怕自己食野跌野,怕自己講錯野,點解呢?2/3係.............唔想影衰馬哥仔,so做女朋友的一定要靚,最低限度都唔可以殘/醜,1/3係因為...................e小姐係度..............女人心中的battle,男人係唔明ga la!!!!!!!!!!!!!唔知自己pass 唔pass 呢?

星期一facebook,先發現一個大學danso friend原來已經靜悄悄地結左婚,大同annie姐又engage左,中學師姐又結婚,加埋我表哥&表姐,而家係咪咁多人結婚呀?! 2011年可能真係一個好年........ 其實結婚.........如果你問我恨唔恨,我恨ga,有人要wor,唔使做剩女,幾正,but每去一個婚禮,就好似被淋一野冷水咁,重新再remind我一次何謂婚姻,是一生一世的,要犧牲的,是一個無得縮沙的承諾,個責任真係大到喊..........照顧自己其實已經好mung水,仲要照顧埋老公,奶奶老爺............一個家庭,當女人的,就應該做家務,煮下飯仔,其實現今一個家庭,好多工作都已經係share,but想像一下兩個星期要拖一次地已經想死,仲有番工之後無得訓晏覺,要去街市同其他師奶搏鬥,又要洗,又要切,又要煮(我諗我結左婚都會堅持煮下飯仔,要cool住個佬ma),又要食,又要洗碗,仲要洗衫,幫老公熨衫,閒時又要諗下新意,搏下老公歡心,心理同生理輔導一下老公,第二日又要番工服待d 日日俾$68以為自己係大爺的死人頭...........如果有埋小朋友仲弊.............我都唔敢想像。有人問,我去完wedding party,有無想結婚的衝動? 其實真係無,相反,愈諗愈衰.........我係咪有病..........其實原本係一件好美好的事,我真係愈諗愈衰,結婚需要勇氣,生仔需要勇氣,做女人心口真係需要掛住個勇字,你有無? 也許結婚生仔係人生中的個必經階段,正所謂船到橋頭自然直,飯煮到埋黎就食,可能係我諗多左,可能係因為我而家太依賴屋企人,我唔習慣為一個家庭付出,可能到時又唔係真係咁難受...........其實我個腦成日都諗埋晒呢d 9野嚇自己,唔好睇我平時笑呵呵,其實我都好有深度ga,哈哈哈,不過有時我又覺得自己都幾容易有抑鬱...............
conclusion: 我想得太多.............



哥哥,走了7年,願安息,同時,願當年死於SARS的人安息。

0 Comments:

發佈留言

<< Home