星期四, 6月 24, 2010

仲要燒到幾時,一番工就病,一番工就病,琴晚又燒,第一次唔想SICK LEAVE,如果我再S.L.,我諗我自己都接受唔到LAW,去一去尼泊爾就搞到咁.............PANADOL係我最好的朋友。

琴晚同CHIE、大佬SAM、YAU ELAINE、LUCY食飯,估唔到之前死約爛約都食唔到的一餐飯,今次一約即刻得左,^^,好耐無見,感覺大家都長大了,我只可以講:

我份工真係好好,好在夠SIMPLE
有D男人,我真係接受唔到LAW
一個女人,如果主動要撬走一個男人,只需要好短的時間
一定唔係因為我唔夠靚仔law! by 大佬sam in FA 後感

0 Comments:

發佈留言

<< Home