星期四, 6月 17, 2010

17/6/2010

  • 我好番喇,食烏冬都唔痾LU~
  • 雖然一早知、一早諗到,但講到出口的一刻,原來都幾hurt.........唔開心左3個字........但如果有D野係改變唔到,亦都唔會因為咁而改變自己,就.........由得佢啦 ^^ y so serious?!
  • 今晚游龍舟水,開心到要V晒雙手!!!!!!!!!
  • 今日起..........我接受番隻貓啦,因為唔鐘意咁BITCHY的自己!!!!!!!
  • 張學友令我打冷震,正~
  • 其實..........我對巴西仲有情意結!!!!!!!我支持BRAZIL~~~


0 Comments:

發佈留言

<< Home