星期一, 9月 27, 2010

媽媽入院

十六日,日子太長了,尤其係對我,又要番工,又要TAKE CARE家人,呢兩個星期,不論身心都很疲憊,好彩身邊有不少人可以支持我。

一直都絕口不提,因為唔想太多人關心,事件過去了,回想番,確實流過不少眼淚......

24/8,媽媽打電話俾我,說好在AED,醫生話佢LFT 差,要入院,仲話要ISOLATE,「吓?????」但係我個WARD D ISOLATION 房FULL 晒喇BOR,我打去AED問佢點解要ISOLATION,佢地竟然話因為佢LOW GRADE FEVER,但係又肺清WOR..............=.= 咁我問佢肺清仲要ISOATION?!佢竟然答我咁懷疑佢肝炎,D BODY FLUID 都要ISOLATE..........痴線,咁我35 個PT 都要ISOLATE 啦..........算,我私人俾間房佢仲好。

個日我咁ARM A/N,結果我媽媽都入左我個WARD。

係之後的16日,我番工又對住媽媽,放左工又對住媽媽,番完A/D放左工仲要買菜煮飯再送番上醫院,真係辛苦到喊,第二日又要番工,如果番P就好D,可以自然醒先煮飯再番工,雖然都係做咁多,BUT 可以訓多D 已經好好。

9月6日,媽媽要照CT ABD + CONTRAST,出黎個RESULT有ADENOMA,我個一刻傻左,NOMA???????????咁即係CANCER??????????????我即刻問同事,個個都同我講要冷靜,我D眼淚係咁流係咁流,我講唔到野,我躲進TREATMENT ROOM,我估唔到個RESULT係咁,我唔識點反應,個日係爸爸生日,我唔識點面對佢地,我唔識講俾佢地聽,我唔識..............我手都震晒...........同事安慰我,說我要抽離,唔應該再理,唔應該再問..........我做唔到..........我淨係識得打俾馬生,又講唔到野WOR,係咁喊喊喊........冷靜了一刻,部份同事又去左DINNER,我要做野,我自己D 野都未做完,我出番去,低頭睇牌板,其實邊有得睇,D 眼淚都遮住晒視線,係呢個時侯仲要不時匿埋抹眼淚,去答病人家屬的問題,仲要去幫手TUBE CASE..........好彩我老細放我走JE.............一見到個CASE MO,即刻捉住佢問問問問問問,好彩ADENOMA 係一個良性的MASS,得一萬分之一的機會係惡性,而且係好COMMON GE,BUT一見到媽媽,我都即刻又忍唔住,喊到傻左...............爸爸黎到,切生日蛋糕又忍唔住.............真係好無用..............

最後,過左D 咁GE 非人生活16日,媽媽就正式出院,最近的抽血報告,媽媽都好得8899了,雖然都仲係UNKNOWN REASON.........

呢一次,我發現要同時兼顧工作同埋家庭確實係唔容易,不過,原來自己都唔係做唔到,感覺上好似大個女左。

家人好重要,要緊記。

0 Comments:

發佈留言

<< Home